Hur gör man tjejen kåt!!
Undrar om några här inne säger hur man gör tjejer kåta
Undrar om några här inne säger hur man gör tjejer kåta
Det finns en tråd i ämnet. "vad gör er tjejer kåta egentligen?" Där står det sammanfattat. Detta gör tjejer okåta: bild på en kuk från random snubbe.
Sexprat innan man etablerat någon kontakt/lärt känna killen lite. Emotionell kontakt var väl det som trycktes på mest, och att se välvårdad ut. Inte många blev kåta pang bom vid första åsyn. Händer, goda parfymer i lagom dos, gott hyfs. Intelligens.
Du ska vara dominant, en alfahanne och allt det där tröttsamma. *gäsp*
Kniper henne eller lägga handen någon stans häver henne typ!
Tjejer svara :)
Kniper henne eller lägga handen någon stans häver henne typ!
Tjejer svara :)
Nej, knips inte.
Det lär inte ta dig framåt vill jag lova.
Att hon vill ha sex med just DIG är en bra början. Att hon tänder på dig är steg två.
Att hon vill ha sex med just DIG är en bra början. Att hon tänder på dig är steg två.
Där har du rätt.. Hur ska jag ta mig tillvägar så att hon tänder på mig
Bygg ett staket
Jag blev lite väldigt förvånad av den tråden. De flesta anledningar som nämndes är sådant som gör mig intresserad av en man, men inte KÅT. Min kille är intelligent som få, och det var en av sakerna som gjorde att jag drogs till honom, men inte tusan blir jag våt av det?
Tycker det är skillnad på vad som gör oss intresserade/attraherade och fysiskt kåta, som jag tolkade att frågan handlade om.
Kåt blir jag av fysisk kontakt, sexnoveller, porr osv.
Jag blev lite väldigt förvånad av den tråden. De flesta anledningar som nämndes är sådant som gör mig intresserad av en man, men inte KÅT. Min kille är intelligent som få, och det var en av sakerna som gjorde att jag drogs till honom, men inte tusan blir jag våt av det?
Tycker det är skillnad på vad som gör oss intresserade/attraherade och fysiskt kåta, som jag tolkade att frågan handlade om.
Ett riktigt bra samtal där vi kommer känslomässigt nära varandra brukar få igång mig i alla fall. Ägglossning fungerar också bra men det är ju svårt för killen att påverka. Gäller att hålla sig framme bara! :)
Jag hade köpt en bil till henne. funkar alltid.. om du inte är ful, du kanske du förlorar både bil o tjej... Men värt o testa. börja me leksaksbil..
Var tilldragande, ödmjuk, trevlig och fräsch. Inte dryg, osäker och genomskinligt stöddig däremot. Tyck om och trivs med dig själv, utveckla din egen personlighet, ingen annan är bättre på att vara just dig...
De som jag blir sugen på visar sig själva och har suveränt bra självförtroende men är snälla och ödmjuka.
Jag kan inte bli kåt så lycka till ????
Bra självförtroende är inte att tänka att man klarar allt och ska vara bra på allt. Bra självförtroende är självinsikt. Att man kan säga att man är kass på något med en neutral stämma.
Kvinnans mest erogena zon är hjärnan. Eller iallafall den viktigaste. Lyckas du egga den så är du home free. :)