• evaeva18

tre.se mobil frågor? Hjälp snälla???akut??

någon tjuv beställt mobil på min brors namn och hämtat ut den.

är polisanmält.

på tre säger dem det finns inget avtal då tjuven beställt mobilen via telefon och fått avtalet i paketet.

nu så fick min bror hem brev via tre att de vill ha kopia på hans körkort,polisanmälan och mer info och underskrift

min bror vågar inte skicka in kopia på körkort och sin underskrift för han tror att de kanske på tre gör ett avtal

på folksam där han har sin hemförsäkring tycket de det var konstigt att tre ville ha körtkortskopia men det måste också folksam ha då de spärrat hans personnummer hos kreditföretag...

ska min bror skicka in sina uppgifter till tre?

ska han redan nu kontskts jurist?

polisen har fullt och har inte hunnit titta på övervakningskamrorna än men det har affören postombud gjort och den som hämtat ut paketet har visat leg.

förfalskat leg måste det varit..

vad hade ni gjort? någon som jobbar på tre.se?

• Svar på tråden tre.se mobil frågor? Hjälp snälla???akut??
  • evaeva18

ska han skriva sin underskrift?

• evaeva18

vill hjälpa min bror då han ej pga av fubktionshinder ej klara detta själv allt måste göras nu och på tre säger dem att min bror själv måste ringa vilket han ej kan tyvärr

ursäkyäta mig då!!!

har lite panik här..

• evaeva18

jag e den enda anhörig och våra föräldrar är döda och min bror har inte rätt till godman eller förvaltare då han ej har någon dignos...

jag är lilla syster många år yngre

får sköta allt själv

• evaeva18

ringde 3 nu och det är deras standar sak nu måste jag bara övettala min bror och det kommer aldrig att funka

• evaeva18

svårt att förklara

han vill inte ha med psykrati och göra

han vill inte ha hjälp

Svar på tråden tre.se mobil frågor? Hjälp snälla???akut??