• elj123

Spytt en vecka innan BIM

En fråga till någon som kanske haft samma symtom innan ni plussade.

Jag ska ha mens nästa helg. Men nånting är helt annorlunda.

Haft ont i magen ändå sen ägglossning och sen har jag spytt som en galning på morgonen och huvudvärk. Har aldrig spytt förut innan jag ska ha mens. Kan det vara så att det kanske blir ett pluss denna månad? Hoppas på svar :)

• Svar på tråden Spytt en vecka innan BIM
  • Anonym (C)

Det kan mycket möjligt bli ett plus, det kan ju inte vi svara på. Men anledningen till att du spyr är förmodligen på grund av något helt annat. Du kanske håller på bli sjuk eller ätit något konstigt?

• knäpptjej

Men hallå ! En till här med samma sak... Har börjat kräkas nästan varje dag började 8-9 dagar innan bim och fortsätter... Mår illa och kräks lite ibland.. Har inte ätit något konstigt och känner mig inte sjuk... Har aldrig haft så innan mens förut.. Har även "mensvärk" och har haft det lite smått sedan illamåendet kom ungefär... Bim på onsdag :) jag har ju då inte plussat men kändes sä kul o se en som har samma symptom som jag

• Anonym (C)

Väldigt osannolikt att ni redan känner så mycket. Men men lycka till och hoppas ni får plus.

• Minza83

Jag började må illa på dag 9 efter äl med barn nr 2. Så jo nog gå det allt. Jag mår aldrig illa annars så!

• knäpptjej

Spännande :) hade du några andra symtom ?

Minza83 skrev 2016-03-06 02:07:16 följande:

Jag började må illa på dag 9 efter äl med barn nr 2. Så jo nog gå det allt. Jag mår aldrig illa annars så!

Svar på tråden Spytt en vecka innan BIM