• Anonym (:))

polisanmäld av fd man

Anonym (OjOj) skrev 2016-03-07 22:04:36 följande:

Snask, snask, snask för uttråkade kärringar som inte har något bättre för sig.

Missade du att pappan inte ville?

Missade du att de hade bråttom till något?

Missade du hela jävla TS i jakt på din snaskiga historia?!?!

HAHAHAHAH
    Anonym (Vienna) skrev 2016-03-07 22:21:08 följande:

Ts har sagt att pappan är hemlös men samtidigt svarar inte på hur han då kan ha barnet vh! Då tar jag för givet att han kan lösa det precis lika bra som han gör vh!

Men problemet var inte att pappan ville ha sonen med sig, pappan anmälde för att ts bar barnet till bilen, aktiverade barnlås och åkte iväg.
    Anonym (orolig mamma) skrev 2016-03-06 08:11:29 följande:

Pappan vill träffa barnet oftare men är inte tillräckligt engagerad för att genomföra regelbundet och planerat umgänge oftare än varannan helg

Anonym (orolig mamma) skrev 2016-03-06 05:53:45 följande:

Barnet sprang till sin pappa och ville FÖLJA MED honom istället för mig. JAG vill inte umgås med exet och HADE dessutom BRÅTTOM DEN DAGEN. Sa till sonen på skarpen att vi skulle gå. TILL SLUT EFTER MÅNGA OM OCH MEN lyfte jag upp barnet och bar honom till bilen.

Anonym (Vienna) skrev 2016-03-08 00:01:21 följande:

[quote=76417023][quote-nick]Anonym (:)) skrev 2016-03-07 23:57:19 följande:[/quote-nick]

Jaha ja där framkommer tydligt att dom inte hälsade på varandra utan barnet sprang direkt fram och ville följa med honom. Ts kan ju bara snabbt säga prata ni 5 min sen får du följa honom till bilen för jag har bråttom iväg och sen gå å sätta sig så hade nog pappan löst den situationen![/quote]

Lol, han fick ju vara med sin pappa en stund, om han sprang fram så kanske han även sa hej pappa eller kramade honom.
    Anonym (Vienna) skrev 2016-03-08 00:17:01 följande:

Lol, han fick ju vara med sin pappa en stund, om han sprang fram så kanske han även sa hej pappa eller kramade honom.

Ja där tycker vi ju helt klart olika hur man skulle hantera detta! Du tycker det är bäst för barnet att bära bort i vild protest å gråt? från sin papp å låsa in honom å jag tycker att barnet kunde få prata lite m son pappa å han sen följde m honom till bilen å löst det hela själv ;) men nu blir ju förhoppningsvis soc inblandade som isf förhoppningsvis reder ut ifall pojken skulle ta skada av ngn förälder etc.[/quote]

Soc kommer inte att starta en utredning. Har mycket erfarenhet av soc.
Svar på tråden polisanmäld av fd man