polisanmäld av fd man
Varför ignorerar du misshandelsfrågan? Du verkar ju så mån om så många aspekter.
Varför ignorerar du misshandelsfrågan? Du verkar ju så mån om så många aspekter.
För att det inte har något med barnet att göra! Hemsk absolut, men ts behöver inte umgås med sitt ex har jag med skrivit flera ggr, som hon skrev i sin inledning att det var orsaken att hon tog barnet å gick med en gång. Vart har du läst att barnet skulle blivit misshandlat eller dåligt behandlat?
Han kanske varje helg han har barnet hyr rum på vandrarhem men annars driver runt bland bekanta?
Om pappan bodde permanent hos sina föräldrar, så skulle han bo där 7 dagar i veckan. Vad är det du inte förstår? Trodde du jag pratade om att barnet skulle vara med sin pappa 7 dagar i veckan?
Varför skulle båda föräldrarna var olämpliga?
Nu är det ju ganska svårt att ta bort umgängesrätten, även om föräldern är en misshandlare.
Men du hade alltså mer än gärna lämnat bort ditt barn till en misshandlare mer än du borde om barnet bad om det? Speciellt när misshandlaren inte visat intresse?
Jo, tyvärr kan man visst få umgänge fast man skadat barnet. Dessutom räknas det som barnmisshandel om man slår den andre föräldern när barnet ser eller skadas av det.
Och nej, mamman är inte olämplig för att lagarna inte alltid ser till barns bästa.
Mår du bättre av att trycka ner ett misshandelsoffer bara för att hon inte släpper iväg sitt barn när hon har bråttom iväg?
Men du hade alltså släppt iväg ditt barn till någon du visste var kapabel att misshandla andra om barnet bad om det? Du undviker den frågan gång på gång.
Jag har ingen aning om när och hur och var pappan bor. Jag är i alla fall helt övertygad om att han inte bor i en trappuppgång eller en pappkartong den helg han har umgänge med sonen. TS säger att han inte har någonstans att bo, ska vi låta det förbli där, ok?
Jo, tyvärr kan man visst få umgänge fast man skadat barnet. Dessutom räknas det som barnmisshandel om man slår den andre föräldern när barnet ser eller skadas av det.
Och nej, mamman är inte olämplig för att lagarna inte alltid ser till barns bästa.
Mår du bättre av att trycka ner ett misshandelsoffer bara för att hon inte släpper iväg sitt barn när hon har bråttom iväg?
Men du hade alltså släppt iväg ditt barn till någon du visste var kapabel att misshandla andra om barnet bad om det? Du undviker den frågan gång på gång.
[quote=76417023][quote-nick]Anonym (:)) skrev 2016-03-07 23:57:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Jaha ja där framkommer tydligt att dom inte hälsade på varandra utan barnet sprang direkt fram och ville följa med honom. Ts kan ju bara snabbt säga prata ni 5 min sen får du följa honom till bilen för jag har bråttom iväg och sen gå å sätta sig så hade nog pappan löst den situationen!
Jaha ja där framkommer tydligt att dom inte hälsade på varandra utan barnet sprang direkt fram och ville följa med honom. Ts kan ju bara snabbt säga prata ni 5 min sen får du följa honom till bilen för jag har bråttom iväg och sen gå å sätta sig så hade nog pappan löst den situationen!
OM pappan är ett sådant svin? Han har misshandlat sin partner, och nu polisanmäler han henne, och du bara försvarar honom. Varför? Hur kommer det sig att du väljer att bortse från att mamman har blivit misshandlad? Anser du att misshandlade kvinnor borde bita ihop för barnens skull?