Inlägg från: Anonym (Samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma här)

    Längtar så efter min älskare!

    Här är en som håller med dig iaf ts!

    Jag har en älskare sedan augusti. Under hösten träffades vi 1-2 ggr i månaden, sedan ett långt uppehåll på 3 månader. Trodde då att han hade blivit avslöjad... han är också upptagen. Vi har inte så mkt kontakt mellan träffarna, de bestäms ofta ganska snabbt samma dag om möjligt.

    Men så träffades vi förra veckan. Och WOW! Den åtrån och passionen efter 3 månader - oslagbart. Har nästan aldrig varit med om något liknande. Längtar ihjäl mig efter en träff snart igen men intalar mig att ju längre tid det går mellan gångerna desto underbarare blir det. Dock behöver det inte gå hela 3 månader igen ;) då kommer jag bli tokig.

    Träffades ni idag?

  • Anonym (Samma här)
    Caliz skrev 2016-03-09 20:34:37 följande:

    Skilj er...


    Anonym (Ärlighet varar längst!) skrev 2016-03-09 21:36:04 följande:

    Visa åtminstone lite ärlighet och ryggrad, skilj er!


    Det var inte vad jag ville diskutera här. Jag gick in under rubriken för att skriva med en eller flera likasinnade utan pekpinnar. Trist att man inte kan få göra det.

    Provocerande ämne, jag förstår det. Men nu finns det såna som ts och mig som kryddar till tillvaron med älskare, och det var längtan efter sin älskare som var topic här. Det är DET vi diskuterar. Tack!
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-09 19:59:21 följande:

    Låter lockande men tyvärr lite långt att åka.. Ja vi träffades Fy fan säger jag bara... bästa orgasmen någonsin!! Så jävla värt väntan!! fan va jag längtar redan tills nästa gång men som du sa ju mer man väntar ju bättre blir de :-P 1-2 gånger i månaden känns ganska lagom.. vi sågs oftare i somras.. men får vara extra försiktiga nu efter avslöjande... va hemma hos honom för första gången... hoppas jag inte lämnat några hårstån eller nåt efter mig i sängen


    Åh vad härligt!!

    Men oj, blev ni avslöjade? Vet båda era partners om detta? Utveckla gärna.

    Jag o min älskare har hållit till i bilen för det mesta men 2 ggr i höstas bokade vi hotell. Då kunde vi njuta i flera timmar av varandra. Så hett!

    Förra veckan var det bilen, men pga det långa uppehållet var det så grymt magiskt så att vi totalt "glömde" att vi var i en bil. Mitt huvud dunkade mot bildörren när han knullade mig, kände absolut ingenting i huvudet då. Efteråt var huvudet ömt i flera dagar. Trevlig påminnelse ;)
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Marie) skrev 2016-03-09 22:11:42 följande:

    Träffas ofta ofta ofta. Det är så jag klarar av det utan att längta ihjäl mig. Nästan varje dag periodvis.


    Wow, hur får du till så täta möten? På jobbet?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (rätt) skrev 2016-03-09 22:30:54 följande:

    Ja visst är det trist att man inte kan få svina mot sina sk nära och kära i lugn och ro, vart är världen på väg egentligen 


    Tycker fortfarande att det moraliska kan diskuteras i en annan tråd.

    Men.. dumt av mig att förvänta mig att en tråd på fl skulle kunna hålla sig till ämnet. Det har ju i princip aldrig hänt i den här hönsgården. Inser att jag får diskutera detta någon annanstans.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-10 22:33:12 följande:

    Tack för att du försöker hålla tråden till ämnet! Det är bara han som är upptagen, jag är skild men han blir väl min älskare ändå eller använder jag fel ordval? Nå ja oavsett... Helvetet brakade lös när hans tjej fick veta men hon valde att stanna ändå.. nu när värsta stormen lagt sig vågar han sig på´t igen dock inte lika ofta av försåtliga skäl... Bilen är hett för övrigt!! men kan va opraktiskt.. tyvärr har vi inte vädret på vår sida man snart kan man kanske ordna med lite mysiga picknickar i skogen... Låter underbart att va så inne i passionen att man inte märker att man håller på att få huvudet inslaget

    Träffade några andra killar som inte va upptagna under vårt uppehåll men ingen som hade lika skön kuk och samma passion!!! Man tar ju bara det bästa så därför håller jag mig till min älskare nu!! Fördelen när man gör som oss är att ingen vet om de.. ens kommande partner förblir lyckligt ovetande.. hade jag vart ute på krogen och raggat nya killar varje helg hade ryktena genast börjat sprida sig! Speciellt i en mindre stad.. smidigt att ha ett hemligt sexualliv när man lever singellivets goda dagar.


    Då är ju du hederlig ; ) och inte ett svin som jag ;)

    Bemödar mig faktiskt inte att kommentera de andra inläggen. De har ingen aning om vilket förhållande jag är i. Faktum är att min man tänder på att jag har varit runt mycket när jag var yngre. Han ber mig då och då att berätta slyniga stories från mina vilda dagar. Steget till att fråga om att ta in en till kille för trevliga träffar är inte långt borta. Men jag måste samla mod, och under tiden har jag en älskare.

    Mmm, snart utomhussex - grymt!
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Va ärlig) skrev 2016-03-11 23:06:48 följande:

    Som man bäddar får man ligga!

    Får väl hoppas att du överlever......risken är ju att du hamnar nedgrävd ingjuten i betong en vacker dag.....

    Va det värt det???

    Sjuka moraliska värderingar ni har....


    Sjukt osammanhängande inlägg detta!

    Överlever vad? Tror du jag knullar utan kondom och drar på mig HIV? Tror du att jag haffar random kille på stan och går hem med? Tror du att min man kommer mörda mig?

    Varför skulle risken vara större för mig att bli mördad än någon annan kvinna? Nu har du nog tittat på lite för många filmer va.

    Var det värt det det? Jag tycker just nu att det är värt att ha en älskare, svar ja.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-14 22:11:59 följande:

    jösses.. heta diskussioner... verkar va livsfarligt att ha ihop de med upptagen men.. hahaha... tror inte hans tjej är kapabel till att slå ner mig men vem vet hon kanske spårar upp oss med GPS och lejer en yrkesmördare... va fan ska sex va så himla laddat för.. kan folk inse att det är jävligt svårt att få alla sina behov tillfredsställda av en enda person (man ska va bästa vänner, ge varandra ekonomisk trygghet, skapa ett trivsamt hem,  vara bra föräldrar, få varandra att skratta, gemensamma intressen, kunna prata om allt, vara sig själv och dessutom ha ett jävligt bra sexliv). När man tänker efter är det väldigt svårt att få alla delar att klaffa samtidigt, inte så konstigt att sexlivet får sig en törn och att man då söker spännande sex på annat håll. Jag får alla mina behov utan sexlivet tillfredsställda på annat sätt än genom en partner därför passar det mig perfekt att träffa en kille bara för att få fantastiskt sex... Min älskare får alla sina behov förutom sexet tillfredsställt med sin flickvän och genom att han får de från mig istället blir även alla hans behov tillgodosedda. Alla vinner på de enligt min mening. Ink hans tjej som får en mer tillfredsställd och harmonisk man som inte gnäller över sexlivet Hoppas jag får träffa honom imorgon!!


    Kloka reflektioner.

    Allt är så jävla svart-vitt för vissa.

    Hoppas du fick ännu en trevlig träff. Själv hoppas jag på om ca 2 veckor ;)
Svar på tråden Längtar så efter min älskare!