Längtar så efter min älskare!
Härligt att höra!
Jag hade en speciell älskarinna i många år - av och till. Det började oerhört intensivt då vi var kollegor. Från att skämta om sex till att "har du nån gång tänkt tanken att vara otrogen?" och "jag har haft 2 killar i hela mitt liv.. ibland fasar jag över tanken att "ska jag bara ligga med min man nu resten av livet?"" och "skulle du kunna göra nåt med en kollega?" till att vi faktiskt tog steget och hade sex för första gången - och upptäckte att vi var som skapta för varandra rent sexuellt!!
Eftersom båda hade partner på varsitt håll var det svårt med "plats". Det fick bli olika ställen på jobbet i första hand. Jäklar så uppfinningsrika vi var!!
Men tänk att det kan väcka sån attraktion och lust! Jag hade ju sex med min fru. Hon hade sex med sin man. Man VI tillsammans hade helt magisk sex!!
En gång berättade hon för mig att hon i sin kalender hade gjort en liten stjärna längst upp på datumet när vi hade haft sex. Ett år hade hon räknat till över 200 stjärnor! 
Vi tog verkligen alla tillfällen som bjöds!!
Idag önskar jag att jag hade nån som hon igen. En ung lite blyg tjej utåt, men som får horn i pannan i andra sammanhang...
. Ibland håller vi på i timmar.....