Inlägg från: Anonym (Nini) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nini)

Värsta dejten.

Jag pratade varje kväll i ett par veckors tid med en kille som jag raggat upp på Mötesplatsen. Skitsnygg, verkade vettig och vi hade hur mycket som helst att prata om. Visserligen stod det att hans stora passion var jakt, men det finns ju massor med trevliga människor som sysslar med det tänkte jag, så länge jag slipper följa med är det ok!

Första dejten. Jag klädde mig lite så där så att det skulle passa både pub, café och restaurang. Grabben dyker upp i rödrutig flanellskjorta, militärbyxor och skitiga kängor. Jag lyckades styra in oss på stans sunkigaste hak där de hade karaoke denna kväll. Han sjunger högljutt med i låtarna omväxlande med att han tar emot sms från sina "jaktpolare" - mestadels snuskiga historier som han garvar som sjutton åt. Drar någon för mig som jag inte ens vill återge här trots att jag inte direkt är pryd!

Till slut fejkade jag att jag fick sms från min dotter som var sjuk, reste mig och småsprang därifrån.

Fick sms efter 10 minuter där det stod "vilken helkväll, trodde verkligen inte att du var så jävla snygg. Det här kan nog bli något! )

Ja visst...blockering på mp och mobilen kan det bli grabben lilla!

Svar på tråden Värsta dejten.