Inlägg från: Anonym (Jahaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jahaja)

Värsta dejten.

Min date var enligt mig väldigt konstig.

Snackade med en kille via badoo och vi beslöt oss för att träffas. Första daten började med att vi var hemma hos han och tittade på film. Det var en as tråkig film så vi började kyssas och vi blev plötsligt nakenfisar. På med gummit och juffsa. Bara det att han var väldigt kraftig så jag fick knappt luft så vi fick byta och låta mig rida han. Bara det att allt hans mull gjorde att jag knappt kunde sitta på han.han njöt och när det var klart så stallet han sig upp tog av kondomer och sa "- vet du! Jag tar alltid hem kondomerna efter jag haft ett samlag. Jag slänger dom alltid i min egna soppåse. För man vet inte vad ni brudar kan få för er. Typ plocka upp kondomer och öppna den köra in sperman igen och sen blir ni gravida och kräver pengar!" Jaha ja vilka höga förväntningar han hade om mig tänkte jag. Jag käkade piller och vi hade skyddat sex. Fast jag tyckte att han var konstig så beslöt jag mig för att sova över då jag bodde en bit utanför stan. Aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv! Han snarkade högt och han fes och vred o vände på sig hela tiden. Kl 05 väckte han mig och sa att jag var tvungen att åka hem för han skulle göra sig i ordning och dra till sin skola och plugga till en tenta :/ fick vänta 1 timme ute i kylan på min buss hem.

• Anonym (Jahaja)
    Anonym (Groupie) skrev 2016-03-15 18:54:19 följande:

Oj, hela han lät rätt osmaklig.... Blev inget mer där antar jag?  

Nej jag struntade i han efter händelsen :P har snackat med han en hel del men inte velat träffa han.
Svar på tråden Värsta dejten.