Inlägg från: Småmynt |Visa alla inlägg
  • Småmynt

Värsta dejten.

Min sjukaste dejt/ONS - vad man nu vill kalla det var en kille jag träffade online på helgon (ja, där hängde jag istället för lunarstorm) när jag bara slängt ut en random och väldigt oseriös fråga om någon ville se på film med mig en fredag eller lördagkväll. 

Tydligen så nappade den här killen, han bodde hemma hos sina föräldrar - trots att han var närmare 30 år gammal, och närmare 30 mil ifrån mig och mitt boende. Han satte sig i bilen i varje fall och åkte hem till mig - tilläggas ska att jag precis fyllt 18 vid den här tidpunkten, så åldersskillnaden var en hel del och jag har länge undrat vad fan han tänkte egentligen. 

Han kommer hem till mig, är väldigt skum, har ett skumt beteende och utseende (inte riktigt samma som på bilderna mao) och jag känner honom ju inte över huvud taget, eftersom vi aldrig pratat innan han bestämde sig för att nappa på min "förfrågan". 

Vi går i varje fall till den lokala puben - där han betalar för sin öl med småmynt. Alltså enkronor, femmor och ett fåtal tior... Här skäms jag. Betalar för min egen öl och tänker att "ja, alla är vi olika, han kanske hade jäääkligt mycket växel han ville bli av med". 

Vi har ingenting att prata om, så vi går hem till mig och har sex, där drar han fram den största jäkla penisen jag sett. Vi hade sex en stund och sedan avbryter jag - dels för att han var kass i sängen och dels för att det gjorde ont, han var på tok för stor för mig. Jag låtsas somna men han väcker då mig för att köra "round two" eftersom han inte fått komma än. Pinsamt som det är så ställer jag upp och jag kommer inte ihåg om han faktiskt kom sen eller om jag avbröt. 

I varje fall så väcker jag honom tidigt på morgonen och säger att han får åka hem nu - vilken ursäkt jag hade eller om jag bara sa rätt ut att nu får du fan åka, det kommer jag inte ihåg. Den här kvällen försöker jag förtränga sååå mycket jag bara kan.

Haha, han hörde av sig en hel del efteråt men jag lät det rinna ut i sanden. 

Svar på tråden Värsta dejten.