Oki tack för svar. De sa åt mig också, i vecka 5+0 , eller jag såg de diskuterade, det var två läkare att kan det där eventuellt vara en skugga. Men de kunde inte säga nått säkert, de sa också att mina tarmar låg i vägen vilket tydl. gjorde det ännu svårare att se.
Vi skall tillbaks nu på fredag, dvs om 3 dagar. Det är 6 dagar sen vi var in sist och jag har inga blödningar, inget ont alls. Jag hoppas det inte är utomkvedshavandeskap. Jag borde väl haft några symptom då? Dessutom hade ju mina blodvärden fördubblats andra gången jag var in, vilket är ett gott tecken på en normal graviditet. Åhh jag hoppas hoppas hoppas vi ska se nått på fredag. Jag är så nervös och rädd samtidigt som jag längtar så och tvivlar men ändå tänker jag att det nog ska gå bra. Jag vill så gärna vara gravid nu och att vi ska få vårt barn.
Jag läste nånstans att under 2000 i hCG kan man inte se någonting alls, det var isf betryggande, ty jag hade 900 första gången vi var in och 1900 andra gången vi var in. Båda under 2000. Vet ej om detta stämmer? Nån som har koll?? Jag läste det på 2 ställen vilket bekräftade det lite ytterligare.
Haha det är som att jag tror att ju mer jag läser får jag snart ett definitivt svar, nej men jag vet ju att det inte är så. Men det är betryggande att läsa under de 9 dagar nervösa väntan från sist vi var in tills nu på fredag. Jag har verkligen läst och tänkt mkt och har nog behövt det. Är så jobbigt vänta och längta så mkt och kanske bli besviken.