Hur länge vill du som tjej skriva innan dejten?
Hej!
Frågan gäller nätdejting, hur länge vill ni helst skriva med killen ifråga innan du tycker att en träffa vore på sin plats?
Hej!
Frågan gäller nätdejting, hur länge vill ni helst skriva med killen ifråga innan du tycker att en träffa vore på sin plats?
Ca en vecka. gillar killar som frågar om dejt ganska snabbt.
Jag minns att jag ville ses ganska så omedelbart lite lättsamt sådär, för att slippa bygga upp en felaktig bild av personen.
Ca en vecka. gillar killar som frågar om dejt ganska snabbt.
ge mig några timmar...
Känns det rätt och det verkar vara en vettig kille så har jag dejtat redan efter några timmar om det funnits möjlighet.
Det kan ha varit allt från oskyldiga halvtimmes-möten på McDonalds och varsin kaffe och sen gå hem åt varsitt håll , det kan ha varit en middagsdejt med promenad eller kanske bara helt enkelt ren kåthet och vi har knullat som kaniner 5 min efter vi träffats någonstans.
Jag är ofta rakt på sak och jag har sagt vad jag har velat. Jag orkar inte sitta och skriva dag ut och dag in . kom till saken och säg vad du vill annars blir jag ointresserad om det bara ska snackas och snackas.
Det tog en vecka för min nuvarande man att kunna ta sig 35 mil ner till mig för att hälsa på mig första gången. Vi förlovade oss bara en vecka senare. Nu gifta i snart 12 år...
Har det ändrat sig så mycket när det gäller nätdejting? När jag brukade fråga tjejer om dejt så fick jag alltid höra att det var för snabbt, de ville prata mer. Och jag frågade inte efter några mejl, snarare några dagar/veckor.
Har det ändrat sig så mycket när det gäller nätdejting? När jag brukade fråga tjejer om dejt så fick jag alltid höra att det var för snabbt, de ville prata mer. Och jag frågade inte efter några mejl, snarare några dagar/veckor.
Mer än 2 månader. Det funkar bäst enligt min erfarenhet, har resulterat i långa förhållanden varje gång.
Oj, en vecka! Senaste dejten jag var på, vi hade mejlat/chattat i över 1 år. Fast det var jag som var feg, hon ville ses långt tidigare.
Jag frågar aldrig tjejer om dejt längre. Vad tycker du om såna killar? Frågar du själv om dejt, eller ska killen göra det?
Det går inte att svara på för min del. Det är så himla olika. Ibland känner man nästan direkt att man vill träffa någon (inom några timmar, typ), andra gånger pratar man i flera veckor och lär känna dem ganska bra innan man bestämmer sig för att ses. Men oftast har det bara gått någon dag innan det blivit läge att bestämma tid för dejt.