• Anonym (Tvättar)

Kan man avbryta en tvätt mitt i??

Oh my god!! Jag slog på tvättmaskinen en timma!! Kommer dra över på grannens tvättid :O kan man avbryta en maskin mitt i. Skäääms ihjäl. 20 minuter över tiden.

• Svar på tråden Kan man avbryta en tvätt mitt i??
  • Nyfikna72

Kanske bättre att prata med grannen? Det är ju inte säkert denne behöver nyttja hela tiden.

• cupcakemom

Tja eller så pratar du helt enkelt med grannen och ber om ursäkt innan så slipper denne bli arg... Men tvättstugemaskiner brukar man kunna mata fram genom att hålla in knappen bara.. Prova...

• Anonym (Arg)

Ja, på såna där industrimaskiner håller man bara in knappen så kommer man till slutet direkt. Tvätten blir otvättad och dyngsur, men det får du göra om sen ifall nu inte grannen var generös. Ett ställe jag bodde hade typ 6 maskiner på flera hundra lägenheter. Det var tvunget vara ledigt när man tvättade annars fick man ju vänta kanske 2 veckor till så jag körde ut programmet på den som hållit över och drog ut tvätten. Det fanns inget val! Efter nåt år bytte de ut låset så man kunde helt enkelt inte ens gå in i tvättstugan om man inte bokat= folk var tvungen sköta tiderna.

Svar på tråden Kan man avbryta en tvätt mitt i??