• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel låt vann?
  • lövet2

Nja. Av dem som var i final, så var det nog rätt låt på sitt sätt. Min favorit tog sig aldrig till final.

• Dr Nail

Beror på vad man menar med "fel". Jag tyckte om Ace Wilder så för mig personligen vann fel låt. Om vi däremot snackar våra chanser i Eurovisionen, så vann definitivt fel låt. Den kommer försvinna i mängden.

• Tecum

Nej, rätt låt vann. Fast antagligen fel då det är det första vinnarlåt jag gillat sedan jag vet inte när... Avskalad och befriande förskonad från pyroteknik och laserkanoner. Ett framförande som går rakt genom rutan "the guy next door" liksom, till synes ostylad. Och låten är bara wow, en pumpande rytm och något så ovanligt som en bra text.  

• Långbenopluto

Rätt låt vann för Sverige har inte råd med ännu en vinst.... så denna gräsliga låt kommer hamna sist.

• LillaJag06

Vi kommer inte komma långt i Eurovision så ja, fel låt vann.
    Men som tidigare skribent sa, vi kommer inte ha råd med en ny vinst så det får väl vara som det är.

• Fjäril kär

Sverige vill inte vinna i år. Vilket är förståeligt . Så ur den synvinkeln vann rätt låt.

Rätt låt som kunde bli Sveriges ESC-vinst igen kom inte ens till final..

Fullständigt aptråkigt finalfält igår. Gäsp.

• Tecum
    Fjäril kär skrev 2016-03-13 09:45:59 följande:
    Sverige vill inte vinna i år. Vilket är förståeligt . Så ur den synvinkeln vann rätt låt.

Rätt låt som kunde bli Sveriges ESC-vinst igen kom inte ens till final..

Fullständigt aptråkigt finalfält igår. Gäsp.
    Vilken låt var det? Sverige varken vill eller ska vinna igen, det är kostsamt att arrangera ESC.
Svar på tråden Fel låt vann?