Inlägg från: ugnspannkaka |Visa alla inlägg
  • ugnspannkaka

Jag vill behålla, han vill abort. Hjälp!

ilses skrev 2016-03-26 08:02:02 följande:

Fy vad svårt det här är :( alla jag pratar med tycker att jag tar ett moget och bra beslut, att vi ska vara två om beslutet och att det då är bättre att vänta.

Innerst inne håller jag med er.....är det någon som är intresserad av horoskop och astrologi? Just under denna period förändras livet för många eller iallafall tar det till sin spets vad gäller relationer och kärlek. Intressant tycker jag för det stämmer verkligen hos mig, livet är svårt just nu :/

Hellre ensam med ett älskat barn än att bli tvingad in i ett beslut som kommer förfölja dig resten av livet. Osympatiska karlskrälle. Skulle hellre lämna honom och vara ensamstående än utan önskad bebis och med honom. Fy sjutton vad förbannad jag bli.

Min bästa tjejkompis stod förra året inför samma beslut som du, den skulle fötts i december -15 och gjorde aborten för bra precis ett år sedan. Det är fortfarande ett öppet sår för henne, hon har inte kommit över det och ångrar sitt beslut. Ensamstående mammor finns över hela världen.

Svar på tråden Jag vill behålla, han vill abort. Hjälp!