• springa

Novemberbebis?

Hej!

Jag plussade för några veckor sedan och är idag i v.5+4-6(olika för olika appar). Är beräknad den 7 november. Blev gravid direkt efter en skrapning efter ett MA. 

Mina symptom har varit trötthet, lite yrsel, ökad hunger, lite ångest, växtvärk och lite ömmande bröst. Dock inga extrema symptom eller illamående alls vilket känns skumt eftersom jag förra grav mådde illa bara några dagar efter BIM. Det slutade ju också illa så symptomen säger väl inte så mycket egentligen..
    Har 2 barn sen innan och med både har jag mått väldigt illa fast det började nog runt v.6 eller 7 om jag tänker efter...
    Har ett vul bokat till nästa vecka och börjar bli nervös..

• springa
    emsi76 skrev 2016-03-14 08:24:34 följande:

Bf 6/11 2016. Fjärde graviditeten varav en slutade i ett avbrytande... Jag är så orolig den här gången, för ALLT. För tidigt MF, KUB-test etc. Har inte känt så här tidigare vid någon av graviditeterna. Vill bara flytta fram kalendern ett par månader.

I hear ya! 
    Har själv fått missfall innan båda mina barn och hade innan denna grav ett MA. Så enligt statistiken borde denna graviditeten bli fulländad. 
    Försöker hålla mig lugn men emellanåt smyger sig rädslan på..

• springa
    Ise skrev 2016-03-15 10:13:07 följande:

Hejsan!

Jag plussade idag och har kommit fram till bf 19 november.. Jag är lite chockad för det här är ingen planerad graviditet... ???? har ett barn som blir ett nu i maj och en 4-åring sen innan. 3 barn har liksom aldrig funnits i planerna! :/

Jag är glad, men samtidigt skrämmer hela den här situationen mig. Hur ska vi få ihop allt praktiskt? Hur ska vi ha råd? Tid? Ork?

Min sambo vet inget ännu. Han har sagt att han gärna vill ha ett till barn.

Jag ska tillbaka till jobbet och ny tjänst om bara några månader, åka på teamresa, vi har ett bröllop inbokat i sommar! Alla dessa planer som jag inte vet hur de kommer se ut/bli av nu :/

Någon mer här som väntar barn nr 3 eller har 3 sen innan? Hur har det varit?

Min minsta kommer alltså vara 1,5 år när bebisen kommer.

Hjälp!

Välkommen och grattis! :) 

Jag väntar min 3a. Planerad men har precis som du ingen aning om hur det kommer bli.
    Väljer att tro de som säger att 3an bara hänger på ;) 

• springa
    Ise skrev 2016-03-15 10:27:02 följande:
    Tack! :)
    Ja de säger ju det, men är det verkligen så?? Hoppas! Haha.

Hur gamla är dina äldre barn?
    Våra är 2,5 och 6 år :) 
Svar på tråden Novemberbebis?