• Ztella

Novemberbebis?

Hoppar in här jag också. Detta är ganska otroligt, vi har en son efter många års försök som slutligen kom till genom IVF.
    Nu hade vi bestämt oss för syskonförsök och använda ett nerfryst redan befruktat ägg. Sagt och gjort så börjar jag med tabletterna som ska stimulera ägglossning, testar med ägglossningstest för att se om det stämmer in så vi kan åka till kliniken. Tyvärr infaller insättningen på en helg så det skjuts en månad.
    Men i tisdags så plussade jag alltså :)

Har flertalet missfall i bagaget, senast för ett år sen då jag också blev gravid naturligt.
    Hoppas på att ärtan vill stanna. Denna gång känns det dock väldigt annorlunda mot sist så jag hoppas det är ett gott tecken!
    Är i V.4+4 enligt sista mensens första dag.

• Ztella
    879214 skrev 2016-03-26 08:54:52 följande:

Vaknade kl 06 med kraftiga kramper i magen men efter att (ursäkta infon) gjort nr 2, så försvann den värsta smärtan. Dock kände jag inte något behov av att gå på toaletten (förutom att kissa då). Någon som känner igen detta? Är i v 5. Och när jag skriver detta känns de som mensen ska komma, som om det börjar rinna till, någon som känner igen även det?

Samma för mig, vakna inatt och hade så jäkla ont i magen, släppte inte av varken Ipren eller alvedon.. Sist jag hade missfall så startade det på samma sätt så känner mig sjukt orolig nu.. Är i 5+6 idag..
  • Ztella

Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..

• Ztella
    879214 skrev 2016-03-31 23:00:56 följande:
    nej vad tråkigt :( bättre lycka nästa gång! är missfallet konstaterat med vul?
    Ja, och hcgprov..
Svar på tråden Novemberbebis?