Novemberbebis?
Jag plussade idag och är i v 5. BF 29 november (enligt appar). 23 år (blir 24 i augusti) och det blir mitt o min sambos andra barn om allt går vägen!
Jag plussade idag och är i v 5. BF 29 november (enligt appar). 23 år (blir 24 i augusti) och det blir mitt o min sambos andra barn om allt går vägen!
Vaknade kl 06 med kraftiga kramper i magen men efter att (ursäkta infon) gjort nr 2, så försvann den värsta smärtan. Dock kände jag inte något behov av att gå på toaletten (förutom att kissa då). Någon som känner igen detta? Är i v 5. Och när jag skriver detta känns de som mensen ska komma, som om det börjar rinna till, någon som känner igen även det?
Usch då ja förstår dig :( hur mår du nu då? Min kramp är borta men lite värk som allt då o då.
Samma för mig, vakna inatt och hade så jäkla ont i magen, släppte inte av varken Ipren eller alvedon.. Sist jag hade missfall så startade det på samma sätt så känner mig sjukt orolig nu.. Är i 5+6 idag..
lite värk kmr allt då o då*
Usch då ja förstår dig :( hur mår du nu då? Min kramp är borta men lite värk som allt då o då.
Hej! Ja va kul med nån i samma ålder , håller med dig!:) hur gammalt är ditt första barn?
Hej! Jag blir själv 24 år i augusti och väntar också mitt andra barn nu i dec om allt går vägen! Roligt och se någon i samma ålder :)
Okej :D har också en kille, blir 2 år i sommar så född juni 2014:)
Han är 2 år :) född 12 december-13 :) ditt då? :)
Jag plussade den 24/3 och går in i vecka 6 (5+0) imorgon. Beräknad någonstans mellan 30 november och 2 december så svårt att veta än om det är en november eller decemberbebis.
Skönt att hitta fler som är tidiga! Alla mammagruppen på FB verkar bara ha tjejer i senare veckor så jag kände mig lite ensam!
Har ni fått tid hos BM än? Vi ska dit den 8/4! :)
Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..
Jag är i v 6 och får ibland kraftig mensvärk (+ illamående så känns som ja vill spy av smärta), men efter att ha vart på toa o gjort nr 2 så försvinner den där kraftiga mensvärken, efteråt har jag bara svag mensvärk typ molvärk, himla konstigt tkr jag, någon som haft likadant? Det är mensvärk och inte "toanödig-ont" jag har, känner skillnad på det där i vanliga fall.