Vreda skrev 2016-03-14 01:00:48 följande:
Min kille verkar helt besatt av sin kuk. Han ska hela tiden visa den för mig. Jag har sagt att jag inte tänder på visuella intryck. Vilket inte är helt sant för jag tänder på att han putar med rumpan men det kändes bättre att säga än att säga att jag inte tänder på att se hans kuk i tid och otid. Det känns taskigt att säga att jag blir avtänd av det som verkar vara så himla viktigt för honom. Några tips? Kukar är väldigt sköna på rätt ställe men allt blottande och viftande funkar inte för mig.
Mycket hög igenkänningsfaktor på den... Inte så att min sambo verkar vara besatt av den, mer att han av någon outgrundlig anledning i tid och otid tycker att det är kul att dra fram och visa upp den - på det mest avtändande sättet som möjligt. Inte så att han förväntar sig att jag ska tända på det där och då, det verkar mest vara en kul grej för stunden. Men det han inte begriper, hur ofta och på vilka sätt jag än må säga det, är att det är avtändande inte bara där och då... Det är något som påverkar min lust i största allmänhet. Ta fram den när det är läge - håll den där den hör hemma annars. Lite som förra personen skriver: Jag får inte så lite fjortisvibbar. Vi är båda 40+ och jag vill ha en man - inte nån fjortis.