• Northern Light

Män tänder framförallt på stora bröst

De flesta män tänder framförallt på jättestora eller stora bröst. Både porren, erotiska noveller, samtalen på skolor och arbetsplatser visar att det är så.  Men jag tycker att det är viktigt att skriva att bröstens storlek har ingen stor betydelse för vilka kvinnor män väljer att starta ett förhållande med. Det finns ju många tjejer,kvinnor med jättesmå bröst som inte har något problem att få partners. För en del så spelar ju bröststorleken ingen roll, män kan ju också tända på andra kroppsdelar. Ett vackert ansikte kan ju också vara väldigt sexigt. Så ni som har jättesmå bröst behöver inte oroa er, det är helt onödigt att förstora brösten för att öka chansen att få ett förhållande. Det är sällan som killar och män söker tjejer eller kvinnor med stora bröst, i kontaktannonser och sexkontaktannonser. De brukar inte skriva något om hur de vill att brösten ska vara. Det är personligheten som är viktigast i ett förhållande.

Nästan alla bröst är mer eller mindre sexiga. Men jag är övertygad om att jättestora eller stora bröst är de absolut sexigaste brösten. både i mjuk, mellanhård och hårdporr så är stora bröst idealet. Även erotiska noveller och samtalen på skolor och arbetsplatser visar att jättestora eller stora bröst är de absolut sexigaste. Men brösten måste inte se ut som i porren för att vara så sexiga som möjligt.
    Det är tragiskt att kvinnor, speciellt unga tjejer tror att så fort deras bröst börjar hänga lite så måste de vara mindre sexiga. Riktigt fasta bröst putar ju som mest vid mitten av brösten. men de behöver inte vara så fasta. Även om brösten hänger lite så kan de vara lika sexiga i alla fall. Det finns ju så många olika utseenden på hängbröst. Jag tycker att hängbröst som hänger mer än bara lite kan vara lika sexiga som helt fasta bröst, om de är extremt stora och putar extremt mycket. Så länge de inte hänger ned till naveln så kan de vara lika sexiga. Jag gillar också väldigt hängiga bröst, men de är inte de sexigaste. 

Det finns också många kvinnor som tror att brösten inte får avvika för mycket på andra sätt, t ex att de är mindre sexiga om de är utåtstående, så att bröstvårtorna pekar uppåt, väldigt sidoställda eller strutformade. De kan vara lika sexiga även om de inte ser ut som i porren. I erotiska noveller är det ju väldigt vanligt att det står att kvinnorna har stora bröst. Där står det t ex att hon tog av sig bh:n, han såg att hon hade stora bröst eller jättestora bröst. De brukar inte beskriva formen på brösten. 

Mina favoritbröst är oerhört stora, jag tycker att det som gör stora bröst så sexiga är att de putar oerhört mycket, att vårtgårdarna och bröstvårtorna är stora. Det ger inte lika mycket att titta på bröst som t ex bara är väldigt breda, men inte putar mycket. Jag vill att det ska se ut som om kvinnan har stoppat in ett par stora meloner innanför tröjan. Idelalet är kanske ca 2,5 centimeter långa bröstvårtor, och vårtgårdar som är flera centimeter i diameter. Mina favoritbröst måste inte vara helt fasta. Det är ofta lika bra om de hänger lite, i vissa fall kan de hänga mer än bara lite. Idealet är att brösten ser så naturliga ut som möjligt

Det är svårt att säga vilken bröststorlek som män tycker är sexigast. Det varierar ju mycket på hur bröstens form ser ut. Vissa bröst passar som jättestora, medan andra passar bättre som stora, men inte allt för stora. Vårtgårdarnas och bröstvårtornas storlek har ocså betydelse. De flesta tycker att det är sexigast med stora vårtgårdar och bröstvårtor.

På min arbetsplats jobbar det mest män. Det finns också en kvinna där som har oerhört stora bröst. Det ser ut som om hon har stora meloner innanför tröjan. Nästan alla män tittar på henne. Det finns också de som tycker att det är bättre med inte allt för stora bröst, men en väldigt kraftig majoritet tittar på henne nästan hela tiden. Hon har sagt, titta mera tack, hon går ofta förbi oss mycket oftare än hon behöver. Hon gör det bara för att visa upp sig. Hon har ofta tajta tröjor. Ingen tafsar och vi ser hur hon ler när vi tittar på hennes meloner och stora putande bröstvårtor. Det finns inget sexigare än ett par oerhört stora bröst. De flesta männen har sagt att de tycker att hon har den sexigaste bröststorleken som finns.

• Svar på tråden Män tänder framförallt på stora bröst
  • Aikido
    Northern Light skrev 2016-03-14 18:57:23 följande:
    De flesta män tänder framförallt på jättestora eller stora bröst. ...yada, yada, yada... bla, bla, bla, ... finns.
    Jaså?
  • Anonym (Antecknar)

Ok tack för info, otroligt givande.

• Anonym (H)

Haha. Orkade inte ens läsa hela TS. Är iaf glad över att "vi" med små bröst inte måste operera oss! Känns himla skönt.

• Tusselina

Varför verkar så många män helt fullt och fast tro att vad som är just deras preferens också är det för resten av alla män och använder det som argument för att "män blah blah". 

För en del män är det viktigt, för andra är det inte det. Vissa män har även en stark preferens för riktigt små bröst, även med aversion mot stora. Andra tycker det är jätteviktigt att de är stora, vissa av dessa tycker dessutom att det är mycket viktigt att de hänger ordentligt, ju längre desto bättre och finner fasta bröst avtändande. Du gillar personligen stora bröstvårtor, andra finner de avtändande och tycker det är jätteviktigt att de är små. Vissa gillar överhuvudtaget bara fasta bröst oavsett storlek, för en del är det väldigt viktigt att bröstvårtorna pekar uppåt. Andra tycker det är viktigt de pekar nedåt. 
    En del män skiter fullständigt i brösten, där de kan vara helt frånvarande eller "objektivt" superfula - vad de tänder på är kanske ben eller rumpor. 

Smaken varierar oerhört.

Ha en bra dag.

• Anonym (jossan)

Det här kan vara det mest motsägelsefulla inlägg jag har läst

Typ "alla bröst är fina och sexiga men STORA bröst är absolut sexigast. Små bröst och hängbröst kan vara fina, men STORA MELONER är bäst och sexigast. Vet inte om det framgick, men jag tycker stora bröst är de sexigaste av alla bröst"

• Meatballsurgery

Kan ju säga det, som en person som identifierar mig som man, att jag tycker att alla bröst fina stora som små. 

Jag är dessutom en rump-kille och det är samma där, stora fylliga, små petita och allting där i mellan.
    Så jag förstår mig verkligen inte vart TS har fått det där ifrån,

• Anonym (jossan)
    Anonym (jossan) skrev 2016-03-14 20:04:33 följande:

Det här kan vara det mest motsägelsefulla inlägg jag har läst

Typ "alla bröst är fina och sexiga men STORA bröst är absolut sexigast. Små bröst och hängbröst kan vara fina, men STORA MELONER är bäst och sexigast. Vet inte om det framgick, men jag tycker stora bröst är de sexigaste av alla bröst"

Eller...ts är väldigt tydlig med vad han tycker är sexigast.

Det är stycket i början som blir patetiskt, när han skriver att bröstens storlek inte har betydelse, och att brösten inte behöver se ut som porrbröst. Men att han hela tiden upprepar att just såna bröst är de sexigaste.

Ja herregud.. mycket ska man läsa...
  • Efraim Barkbit
    Tusselina skrev 2016-03-14 19:48:32 följande:

Varför verkar så många män helt fullt och fast tro att vad som är just deras preferens också är det för resten av alla män och använder det som argument för att "män blah blah". 

För en del män är det viktigt, för andra är det inte det. Vissa män har även en stark preferens för riktigt små bröst, även med aversion mot stora. Andra tycker det är jätteviktigt att de är stora, vissa av dessa tycker dessutom att det är mycket viktigt att de hänger ordentligt, ju längre desto bättre och finner fasta bröst avtändande. Du gillar personligen stora bröstvårtor, andra finner de avtändande och tycker det är jätteviktigt att de är små. Vissa gillar överhuvudtaget bara fasta bröst oavsett storlek, för en del är det väldigt viktigt att bröstvårtorna pekar uppåt. Andra tycker det är viktigt de pekar nedåt. 

En del män skiter fullständigt i brösten, där de kan vara helt frånvarande eller "objektivt" superfula - vad de tänder på är kanske ben eller rumpor. 

Smaken varierar oerhört.

Ha en bra dag.

Väl formulerat! Uppskattar själv rejält häng o tyngd.
  • Tecum

Jag är väldigt förtjust i bröst, men föredrar små eller medelstora. Bäst är de som passar lagom i handen... Stora porrbröst ser bara onaturliga ut och är närmast avtändande.

• OlleSQ

Det jag alltid sagt. Det finns en liten grupp män som älskar stora pattar och dom är jävligt högljudda. Grottmän...

När det gäller bröst så är less more.

En kvinna med lite byst kan ha så mycket mer erotiskt kittlande kläder. Medans en stor byst bara blir en svettig såsränna som trycks upp i ansiktet. Nej tack!

Svar på tråden Män tänder framförallt på stora bröst