• Anonym (Blue)

Man - uppskattar du sexiga underkläder på kvinna?

Du får helt enkelt bestämma dig för någonting, man kan inte få allt just idag har jag glömt något?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man - uppskattar du sexiga underkläder på kvinna?
  • boomstar

Har aldrig fattat det där med sexiga underkläder. De ska ju av fortast möjligt! Det är det som är under som är vackert och sexigt!
    Om något tycker jag därför praktiska underkläder är attraktivare, för det tyder på en tjej som är mindre fåfäng. Dvs mormorstrosor då antar jag.

• Anonym (Blue)
    boomstar skrev 2016-03-15 23:04:13 följande:

Har aldrig fattat det där med sexiga underkläder. De ska ju av fortast möjligt! Det är det som är under som är vackert och sexigt!

Om något tycker jag därför praktiska underkläder är attraktivare, för det tyder på en tjej som är mindre fåfäng. Dvs mormorstrosor då antar jag.

Precis, mindre fåfäng likamed mer bekväm i sängen/rörlig...
  • Anonym (gottegris)

Jag är barnsligt förtjust i när min tjej klär upp sig i stay-ups, stringtrosor, höga klackar och liknande. Det är hett. 

• MEE83

Du har glömt cammando/nakenmode. Tungan ute

Jag tycker det är hett med snygga underkläder och är glad att min sambo gillar i mitt tycke sexiga underkläder, det är absolut upphetsande och eggande, men verkligen inget måste, då hon kan göra mig galet tänd iklädd det mest alldagliga, man behöver naturligtvis inte ta av precis varenda attiralj, om nu tjejen valt att verkligen klä upp sig så kan det ju vara ungefär som en snygg sexaccessoarer.  Solig

Det är ungefär som att fixa till håret, inget egentligt fel med ett helt ostylat och galet morgonrufs(den enkla bomullstrosan), men de flesta av oss stylar ju till oss innan vi drar utanför dörren(om man nu inte är rakad/snaggad), så att man inte blir misstagen för Einstein. 

Tjena liksom

• Anonym (tycker)

Framför allt uppskattar jag den kvinnliga kroppen, i alla dess former, som den är skapt. Det där som ändå skall dras av är synnerligen sekundärt. Ju färre trådar på kvinnokroppen desto bättre.

• Mudshark

Uppskattar när kvinnan klätt sig i sexiga underkläder. Det är mest signalen som hon ger mig som jag gillar, att hon gjort sig fin och klätt upp sig för att locka mig och att det oftast visar att hon är villig till lek.
    Sen kan jag ju givetvis också uppskatta det rent estetiskt vackra i det.

• Anonym (Evas man)

Svart under i olika former passar min blonda fru

• Ordinär Man

Har aldrig förstått det där med sexiga underkläder. Men troslöst under en snygg knälång klänning, det är grejer det!

• Anonym (tycker)
    Ordinär Man skrev 2016-06-23 23:50:55 följande:

Har aldrig förstått det där med sexiga underkläder. Men troslöst under en snygg knälång klänning, det är grejer det!

Kvinnlig hud och nakenhet är mycket sexigare än raffiga underkläder.
  • oldiegoldie

För att citera Cornelius:

"Allt du önskar dig skall du få, men jag vill ha dig naken då..."

• Anonym (gottegris)
    oldiegoldie skrev 2016-06-24 01:39:40 följande:

För att citera Cornelius:

"Allt du önskar dig skall du få, men jag vill ha dig naken då..."

Cornelis hette han.
  • Anonym (Killen)

Jag gillar trosor med spets och gärna lite genomskinliga. Som någon sagt ovan ska de ju av fortast möjligt när det ska idka älgskog men jag gillar att veta att min tjej har på sig sexiga, genomskinliga trosor om vi är ute bland folk. Vetskapen om att det inte är hm-budget-bomulls-mormortrosor hon har utan ett par läckra spetstrosor som skulle ge vissa män i övre medelåldern stånd utav att enbart se på är inte att förringa.

• Anonym (Evas man)

Underbart att se frun i svarta stay ups särande med benen och blottar sin nyansade mus

• Anonym (Killen)
    Anonym (Evas man) skrev 2016-12-12 09:17:42 följande:

Underbart att se frun i svarta stay ups särande med benen och blottar sin nyansade mus

NYrakad!
  • Tom Araya

Sexiga underkläder är förstås fint och sexigt att se på sin kvinna, men när man väl kommit dit där man ser dem så är det antagligen på väg att bli någon sexuell aktivitet och då är det mest praktiskt om det är plagg man inte behöver ta av. Korsett och stayups är bra exempel på det och är jävligt hett. Trosor kan vara fina, men bäst är utan.

Svar på tråden Man - uppskattar du sexiga underkläder på kvinna?