babyvakt
Jag har en liten kille på 4 veckor och vill ha en babyvakt med kamera. Men det finns ju så många. Har ni tips om bra babyvakten????
Jag har en liten kille på 4 veckor och vill ha en babyvakt med kamera. Men det finns ju så många. Har ni tips om bra babyvakten????
Vi har en Philips Avent. Den har förvisso inte kamera, men den är riktigt bra! Snappar upp minsta lilla ljud och på föräldraenheten finns en talk-knapp så man kan prata med bebisen medan man är på väg till den.
Av ren nyfikenhet, varför vill du ha kamera?
Jag tänkte att det känns tryggare att kunna se barnet oxå.
Vi har också en Philipd Avent och är supernöjda med den! Känner heller inget behov av kamera!
Hej, Jag har två söner på 26 och 18 som för tillfället är arbetslösa.
Jag skulle kunna tänka mig att vara babyvakt och har en canon systemkamera hyfsat ny.
Hej, Jag har två söner på 26 och 18 som för tillfället är arbetslösa.
Jag skulle kunna tänka mig att vara babyvakt och har en canon systemkamera hyfsat ny.
Vi har Topcom Babyviewer 4500, den kostar över 1000 men oj vad den har hållt! Båda enheterna har åkt i golvet jag vet inte hur många gånger och stått ute i alla väder och håller fortfarande. Så vi tvekade inte att köpa en till då vi fick syskon.
Har tittat på Topcom på nätet och den verkar ju bra. Ser man barnet tydligt på skärmen, jag tänkte när det är mörkt i rummet?
Har tittat på Topcom på nätet och den verkar ju bra. Ser man barnet tydligt på skärmen, jag tänkte när det är mörkt i rummet?