• toolie79

babyvakt

Jag har en liten kille på 4 veckor och vill ha en babyvakt med kamera. Men det finns ju så många. Har ni tips om bra babyvakten????

• Svar på tråden babyvakt
  • Iowhannah

Vi har en Philips Avent. Den har förvisso inte kamera, men den är riktigt bra! Snappar upp minsta lilla ljud och på föräldraenheten finns en talk-knapp så man kan prata med bebisen medan man är på väg till den.

Av ren nyfikenhet, varför vill du ha kamera?

• vardagsprat

Vi har också en Philipd Avent och är supernöjda med den! Känner heller inget behov av kamera!

• pularn

Hej, Jag har två söner på 26 och 18 som för tillfället är arbetslösa.
    Jag skulle kunna tänka mig att vara babyvakt och har en canon systemkamera hyfsat ny.

tack
  • Jennymariaa
    pularn skrev 2016-03-15 15:35:17 följande:

Hej, Jag har två söner på 26 och 18 som för tillfället är arbetslösa.
    Jag skulle kunna tänka mig att vara babyvakt och har en canon systemkamera hyfsat ny.

tack
    Hahahah
  • pularn
    Jennymariaa skrev 2016-03-15 15:43:38 följande:
    Hahahah
    förstår inte det roliga?
    tack
  • Maddi

Vi har Topcom Babyviewer 4500, den kostar över 1000 men oj vad den har hållt! Båda enheterna har åkt i golvet jag vet inte hur många gånger och stått ute i alla väder och håller fortfarande. Så vi tvekade inte att köpa en till då vi fick syskon.

• toolie79

Har tittat på Topcom på nätet och den verkar ju bra. Ser man barnet tydligt på skärmen, jag tänkte när det är mörkt i rummet?

• Maddi
    toolie79 skrev 2016-03-16 11:56:58 följande:

Har tittat på Topcom på nätet och den verkar ju bra. Ser man barnet tydligt på skärmen, jag tänkte när det är mörkt i rummet?

Ja absolut, de är ju en sån kamera man ser i mörkret. De blir ju svart vitt, är de ljust blir de ju färg.
Svar på tråden babyvakt