• Anonym (skoj)

Onanera inför din man?

Hej!

Jag är 25 och år singel och har ingen erfarenhet av att vara gift och sambo sedan långt tillbaka. Så jag undrar hur det är med onanerandet när man har partner...

Brukar du onanera fast än du har partner och i såfall kan du göra det inför honom?

Jag skulle nog inte kunna onanera och komma inför honom, man ser så konstig ut när man spänner ben o tår o rör sig o liknande. När killar runkar i bredvid i sängen skakar det mycket och det blir så fånigt att jag skrattar och skäms lite nästan... Där ligger han och vrålrunkar i snabbaste takten och liksom handen åker upp o ner o tårna spänns o benen åker mer o mer ut åt sidorna och kroppen rör sig underligt.
    Är det bara jag som tänker så här och att det är konstigt?

Klart jag smekt mig själv under sex, men för mig är det inte samma känsla som när jag onanerar och jag är själv. Jag smeker mig mer för att testa om det hjälper men oftast gör det inte det. Lite synd.

Men åter till ämnet....... 
    Brukar du onanera inför din partner eller kan du tänka dig att göra det utan att skämmas? 

• Svar på tråden Onanera inför din man?
  • Xzx
    Anonym (skoj) skrev 2016-03-15 16:27:45 följande:

Hej!

Jag är 25 och år singel och har ingen erfarenhet av att vara gift och sambo sedan långt tillbaka. Så jag undrar hur det är med onanerandet när man har partner...

Brukar du onanera fast än du har partner och i såfall kan du göra det inför honom?

Jag skulle nog inte kunna onanera och komma inför honom, man ser så konstig ut när man spänner ben o tår o rör sig o liknande. När killar runkar i bredvid i sängen skakar det mycket och det blir så fånigt att jag skrattar och skäms lite nästan... Där ligger han och vrålrunkar i snabbaste takten och liksom handen åker upp o ner o tårna spänns o benen åker mer o mer ut åt sidorna och kroppen rör sig underligt.

Klart jag smekt mig själv under sex, men för mig är det inte samma känsla som när jag onanerar och jag är själv. Jag smeker mig mer för att testa om det hjälper men oftast gör det inte det. Lite synd.

Brukar du onanera inför din partner eller kan du tänka dig att göra det utan att skämmas? 

Jag och min kk brukar onanera ihop ibland. Vissa gånger övergår det till att vi har sex, andra gånger är det så vi avslutar det och ibland är det det enda vi gör. Ibland samtidigt, ibland fokuserar vi på en i taget.

Jag tycker det är Vansinnigt hett att se min partner onanera, och hon älskar att kolla på mig. Det blir så... genuint, levande och intimt! Sex är inte alltid som i porrfilmer vettu...

• Anonym (Man47)

Gör vi ofta hon tänder på att visa mig sin kåta fitta hur blöt hon blir.

• Anonym (Bonzo)

Ja, skönt att runka med henne bredvid, ser hennes hand smeka mellan blygdläpparna, ibland slickar jag hennes fingrar medan hon smeker sig själv, och hon smeker mig på känsliga ställen medan jag runkar. Vi avslutar oftast så.

• Dominant66

Det är det sexigaste som finns att se den andra partnern njuta och onnanerar tills den kommer!:)

Se hur hon vrider och vänder sig. Kvider och stönar!:):) så har hänt några gånger dock ej med min nuvarande tyvärr:/

• Anonym (O ja!)

Jag behöver smeka klitoris för att komma - som så många andra dvs. Så jag har i princip alltid smekt mig själv vid sex. Killar brukar gilla det och de brukar gilla att titta på när man gör det. Jag tror många tycker att man tar ansvar för sin orgasm och sexualitet.

Jag onanerar annars bara i duschen med strålar från munstycket. Ibland har vi sex bakifrån i duschen samtidigt som jag stimulerar klitoris med duschen - det är så himmelskt skönt.

Att ha en kuk inne och smeka samtidigt är ju bästa känslan. En helt annan än att onanera själv. Då handlar det bara om att komma.

Jag älskar att se på när den jag älskar (och förut bara låg med) runkar. Det är så jäkla fint! Går igång på det. Att titta på den där stora handen och kroppen.. yum.

• Amadeus2

Jag är också singel men har en kk, att vi båda onanerar har vi erkänt men gör det i ensamhet.
    Att hon smeker sig när vi har sex är inga problem hennes njutning är lika viktigt som min egen. 

• Anders 386

Min partner går tyvärr inte med på det. Vi har varit tillsammans i över fyrtio år, och under den tiden har jag aldrig sett henne nudda vid sin egen klitta. Rynkar på näsan Ja, förutom när hon duschat förstås..

Jag har försökt uppmuntra att hon smeker sig själv när vi knullar - men hon har alltid varit passiv mottagare..

När jag var yngre var det jobbigt - men jag tänkte väl att hellre dålig sex än inget sex. Och förutom sexet har det för det mesta varit ett bra förhållande.

• Anonym (Lösbart!)

Mitt ex-ex och jag satt mittemot varandra i soffan och tog hand om oss själva så att säga. Tyst
    Hon fingrade sig så jag fick se och tvärtom. Efter att hon kom så lade jag sats över hennes hand och mage när hon "eftersmekte" sig.
    Klar värt att prova kan jag tycka.

• Anonym (Bella)
    Anonym (skoj) skrev 2016-03-15 16:27:45 följande:
    Onanera inför din man?

Hej!

Har samma inställning till onani som du. Inget jag gör framför andra och har ingen lust att se andra göra det. Tycker folk är fula och oläckra när de onanerar. Ser bara löjligt och rätt äckligt ut. Tänder inte på det alls.Kan smeka mig själv lite lätt ibland vid sex men vill att partnern ska sköta den biten (min orgasm) och att man sköter sin onani i privathet ensam.
  • Anonym (Bara för att få sex)

Jag fejkonanerar ibland inför min man för att då vill han ha sex. Han kan vara upptagen med något, trött eller sjuk spelar ingen roll. Klär jag av mig och låtsas onanera framför honom så går han igång ändå.

Känns lite skämmigt de första gångerna att göra men det funkar varje gång. Är den absolut effektivaste metoden jag känner till.

• Joklo71

du kan gott och väl börja onanera, använd gärna en stor dildo som du kan pumpa in och ut, det skulle göra dej gott 🤭

• Anonym (Sign.)

Skulle gärna göra det med min partner, men det har liksom aldrig kommit på tal.

• Anonym (Kvinna 49+ sambo)

Blir kåt av att läsa :)) min man gillar att jag tillfredställer mig när vi har sex, ibland backar han ur vid samlag o runkar ut sin sats över mig, så läcket att se? vi har varit ihop länge och nu tänker jag ge honom en julklapp. Jag vill bestiga honom gunga lite bara inte rida. Sätta mig rakt upp och smeka mig till orgasm över honom och han ska ha ögonbindel på sig och känna min kåthet och känna mig komma utan Att se eller röra, bara känna?. Han kommer att spricka av kåthet och lust hoppas jag: 

• Sharpshooter
    Anonym (Kvinna 49+ sambo) skrev 2022-12-10 17:46:39 följande:

Blir kåt av att läsa :)) min man gillar att jag tillfredställer mig när vi har sex, ibland backar han ur vid samlag o runkar ut sin sats över mig, så läcket att se? vi har varit ihop länge och nu tänker jag ge honom en julklapp. Jag vill bestiga honom gunga lite bara inte rida. Sätta mig rakt upp och smeka mig till orgasm över honom och han ska ha ögonbindel på sig och känna min kåthet och känna mig komma utan Att se eller röra, bara känna?. Han kommer att spricka av kåthet och lust hoppas jag: 

Woow, det lät väldigt trevligt.......han kommer garanterat bli galet kåt!
  • PunkPyret

Det gör jag rätt ofta, gillar att showa lite för honom helt enkelt och det gör ju honom så kåt.... och då blir jag ännu kåtare och kommer rätt fort - och högljutt. Jag kommer faktiskt fortare när han tittar på än när jag är själv, då har jag mer tålamod att bygga upp, medan jag fantiserar eller kollar porr 

• PorterPelle

VI onanerar ofta för varandra, som förspel. Det händer också att vi gör det mitt i akten eller efteråt, ofta med följden att vi blir kåta igen och har mer sex. Jag älskar att se kvinnor onanera när jag ser på. När vi går på swingerklubb är det finaste som finns att ha publik av en kvinna som ser på och onanerar.

• Anonym (Calle)

Det händer ibland när man är fler än två i en trekant.
    Jag älskar kanske med en kvinnan och den andra onanerar breved. Eller ifall det är bisexuella älskar de medan jag får runka. Ifall man är två killar får en sköta det själv. Dubbelmacka eller suga en samtidigt är mer i porr än i verklighete.

• Stussy

Om jag har en dålig dag och inte kan komma av penetration / avsugning

Så brukar min tjej lägga sig och onanera framför mig så jag kan avsluta själv med en runk medans jag tittar på när hon njuter :) mysigt ju

Svar på tråden Onanera inför din man?