Tina81 skrev 2016-06-24 17:33:10 följande:
Kör själv med lite övningar från boken och lite gott och blandat med andra övningar. Nu har jag fått ok på att träna allt efter graviditeten, ska bara rehaba idrottsskadorna lite till :)
Hur går det för er?
Här har jag gått rätt stadigt ner i vikt med Lifesum. Längtar efter att slippa ligga på kaloriunderskott.
Har testat lite, inte ätardagar, utan snarare "ätarmåltider" på helger och ändå gått ner. Lite orolig för midsommar, försöker sköta mig hyfsat med alla frestelser. Innan kunde jag äta obegränsat utan att något hände och har tyvärr vant mig vid det beteendet..
Ah, du tränar med Olgas bok. Hoppas rehaben går bra så att du får träna bollsport snart igen.
Själv tränar jag fortfarade Mammamage-appen och är på sista nivån och massor barnvagnspromenader. Magen ser sig lik ut. Nu är det bara kilon till vikten före graviditeten att jobba på.
Jag skaffade Lifesum-appen som du nämnde. Jag är vanligtvis inget fan av att räkna kalorier, men appen var lätt att använda. Gilla att appen dessutom håller reda på hur mycket vatten som dricks under dagen!
Hur går det för er andra?