GräveJörgen skrev 2016-03-16 20:34:03 följande:
jo skälvklart tycker ja det men man får över driva lite de är en del av spelet så att säja hehe,, men ibland får man leta upp nån rugg uggla ändå när klockan börjar närma sig stägning hehe
Anonym (Jag har frågor!) skrev 2016-03-16 20:22:17 följande:Mina frågor:
-vem är det som bestämmer vad som definierar "en riktig man"?
-om "en riktig man" skulle bli sjuk och inte kunna träna på länge och bicepsen inte var så hårda längre, är han inte "riktig" då?
-måste man leva upp till alla kriterierna för att vara "riktig"?
-om en man lever upp till din beskrivning helt och hållet, men ändå är hemma och är pappaledig, är han inte riktig då?
-om man lever upp till alla dina kriterier men är tyst, försynt och vågar inte säga ifrån utan blir ständigt "trampad på", är man fortfarande man?
bra frågor Anonym
- detta är ju då min defnition och många håller med mej om du läser i tråden här
- jo men gymmet finns ju alltid där bara att träna upp biceps igen!
- nja de var ju mest menat som exempel
- nej hehe
- nej för tusingen en riktig man säjer alltid ifrån på skarpen,, speciellt om de är nån mindre än en skälv,, man ska aldrig bli trampad på
du postar gannska mycket här på forumet har ja sett, skriver ju nästan i vajrje tråd hehe
ge mej en chans så ska ja omvända dej ja e en riktig tiger i bingen så att säga hehe
bästa gräv maskin? Hitachi!
Ok, då har vi helt olika syn på vad en "riktig man" är.
För mig är en RIKTIG man:
-Av det manliga könet
-Gentleman
-Har pondus
-Har inga problem med att kvinnan är mer välbetald än han
-Ser inte rosa, vin, blommor och andra "typiska kvinnliga" saker som ett hot eller omanligt utan för vad de är, dvs en färg bland många andra, dryck, växter som med sina färger kan förgylla en annars grå vardag etc
-Ser det som en självklarhet att föräldraledighet, uppfostran och allmänt ta hand om barnen gör man tillsammans som föräldrar
Hur ser du att "en riktig kvinna" ska vara?