• Mange67

Jämställt forum

Jag tycker det vore trevligt om forumet var mer jämställt. Just nu är det fritt fram för kvinnor och nolltolerans för män. Det borde vara samma regler för alla anser jag.

• Svar på tråden Jämställt forum
  • CarinaL26

Har läst igenom reglerna flera gånger men hittar inget som tyder på olika regler för män och kvinnor.

• Moderator
    Vill på förekommen anledning påminna om att det inte är tillåtet att skapa dubbelkonton för att komma runt en tidigare varning eller t.om avstängning.
    Dessa konton kommer att stängas av.
    /Admin
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • öhlglgklg
    Moderator skrev 2016-03-18 13:50:12 följande:
    Vill på förekommen anledning påminna om att det inte är tillåtet att skapa dubbelkonton för att komma runt en tidigare varning eller t.om avstängning.
    Dessa konton kommer att stängas av.
    /Admin
    Och här slog censuren till :) All kritik mot det rosafluffiga Familjeliv skall tystas. Locket på!
  • Moderator
    öhlglgklg skrev 2016-03-18 13:54:00 följande:
    Och här slog censuren till :) All kritik mot det rosafluffiga Familjeliv skall tystas. Locket på!
    Vi tillåter inte personangrepp och påhopp på våra medlemmar. Har man fått en varning för något som bryter mot våra forumregler och trots detta väljer att skapa nya konton för att kunna fortsätta så tar vi bort dubbelkontot.
    Det är inget konstigt.
    /admin
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • CarinaL26
    öhlglgklg skrev 2016-03-18 13:54:00 följande:

Och hur är den censuren annorlunda för män jämfört med kvinnor? Jag har blivit tillfälligt avstängd ett par gånger när jag kritiserar SD exempelvis trots att jag är kvinna.
  • sfdglkhpä
    SIDINFORMATION
    Startdatum
    Sidan startades den den 16 juni 2003

Kort beskrivning
    Sveriges största familjesajt och alla mammors bästa vän. Välkommen till oss på FamiljeLiv.se

Svar på tråden Jämställt forum