• Natta.A

BF sommar 2016 Hisingen !

Hej ???? ! Jag undrar om det finns flera på Hisingen eller i närheten som väntar barn till sommaren? Själv är jag 22 år , bor tillsammans

med min man och vi väntar vårt första barn i början av juni , vi är så förväntansfulla ???? !

Skulle vara kul att prata med fler där man kan dela med av sina tankar kring graviditet och allt annat som hör till !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-03-20 08:33
    Oj ! Alla mina smileys blev till frågetacken ..

• Svar på tråden BF sommar 2016 Hisingen !
  • Moorii

Hej! Jag är 33 år, bor på Hisingen, Tuve, med min man och vi väntar vårt första gemensamma barn (han har en son sen tidigare) i mitten på juli :)

• fullthuvud

Hej!

Bor också på Hisingen och väntar första barnet med min sambo :) Är beräknad den 13:e augusti så lite senare än dig :)

• Natta.A

Vad roligt grattis till er båda ! : D Nu är det inte så långt kvar, har ni börjat fundera på förlossningen och så ?

• fullthuvud

Grattis till dig med! ?? Har inte tänkt så jätte långt eller mycket på det. Känner mig dock ganska rädd för det och lite ångest och förstår inte hur det ska gå till ???? Du då?

• Moorii
    Natta.A skrev 2016-03-22 07:31:09 följande:

Vad roligt grattis till er båda ! : D Nu är det inte så långt kvar, har ni börjat fundera på förlossningen och så ?

Ja, börjar bli lite nervös! Tyvärr så råkade jag se en animering av födsel som I fucking love science la upp på Facebook idag.. Stort misstag :P men ut kommer väl bebisen på ett eller annat sätt! ;)
Svar på tråden BF sommar 2016 Hisingen !