En kukfråga
Ska man dra tillbaka förhuden när man slickar på ollonet? När man suger på kuken också? Hur långt? Ska ollonet vara fritt från förhuden? Jag förstår inte det här med förhud. Ja, jag är ung!!
Ska man dra tillbaka förhuden när man slickar på ollonet? När man suger på kuken också? Hur långt? Ska ollonet vara fritt från förhuden? Jag förstår inte det här med förhud. Ja, jag är ung!!
Ja, det är normalt, vissa har för tight förhud, och kan då behöva åtgärda det genom att gå till klinik, och bli omskärda, så var fallet för en av mina bästa kompisar, men för de allra flesta, så fungerar det utmärkt att dra bak förhuden, och det är så det skall vara, det är så att säga ett skydd när man inte har sex, ollonet är mycket känsligare än huden.
Drar du bak den för långt kan det göra lite ont, så undvik helst det, och har du riktigt oflyt kan ju frenulum, ollonsträngen(den lilla sträng som är fäst vid ollonet och huden) dras av helt, det är inte så kul, gör ont som fan och blöder rätt mycket, då kuken är fylld med blod när man har erektion, dessutom blir det fullständigt sex- och onanistopp tills det läkt. Går den av helt får man gå till läkaren och sy eller bränna med laser. Detta kan hända vid samlag också, vilket var fallet för mig, "vi" tål rätt mycket, men ibland kan det gå åt pipan ändå.

), 1. tjejer som gör för mycket, det vill säga t ex byter "teknik" var och varannan sekund, man(jag) hinner aldrig "bygga upp trycket" då, och 2. de som gör för lite, då kan det bli stagnation, eller överstimulans av det området, man kan bli lite "bortdomnad", mindre känslig. Variation är bra, men i lagom portioner.