• Anonym (Konstigfråga)

Hur rakar ni er där nere o hur gamla är ni? Intressant hur andra gör

Tjejer, hur rakar ni er där nere och hur gamla är ni? Jag själv är tjej och är 22 år och rakar bort exakt allt hår där nere.

Jag har alltid undrar hur andra gör, om verkligen alla 20-30 åringar eller äldre tillmed rakar bort allt hår? Eller är det dom som rakar bikinilinjen bara eller en sträng? Jag har på nått sätt svårt att tänka mig att en sjukt snygg tjej skulle ha jätte mycket hår därnere :o konstigt att jag tänker så egentligen för varför skulle hon inte kunna ha det? Haha men hur rakar ni er o hur gamla är ni?

• Svar på tråden Hur rakar ni er där nere o hur gamla är ni? Intressant hur andra gör
  • Anonym (Lisse)

Jag är slätrakad och rakar mig dagligen. Är 37 år.

• Anonym (27)

27 år, rakar inte alls. Brukade göra men nu har jag småbarn och får nästan aldrig duscha ifred. Vill inte stå och raka fittan med en treåring som leker på duschgolvet.

• Anonym (23)

24 år och rakar bara bikinilinje och blygdläppar, sen får övriga håret växa fritt. Trivdes aldrig att raka helt, sträng eller liten toffs.

• Anonym (21)

Har gjort sen jag fick hår, var väldigt tidigt in i puberteten. Slätrakat. Är 21.

• Anonym (Allt)

Jag är 37 år. Rakar allt ca 3 gånger per vecka och har gjort sen jag var 14 år eller nåt.

Får inga utslag och ser inte ut som en plockad kyckling.

• Anonym (Norba)

Helrakar. 30 år.

• Anonym (E)

Jag är 40 år och vaxar bort allt.

• Anonym (30 år)

30 år, trimmar det kort och rakar bikinilingen.

• Anonym (.)

27, rakar mig inte alls i princip. 

Någon gång om jag har rikligt med flytningar så kan jag raka mig nere vid blygläpparna, eller på sommaren så kan ta bikinilinjen om jag ska bada eller om jag ska utomlands så kan jag helraka mig (så slipper man tänka på det under semestern). Men det är i undantagsfall, är inte alltid jag gör det heller. I princip rakar jag mig aldrig. 

• Anonym (20 år)

Rakar bort precis allt. Är i 20 års åldern.

Svar på tråden Hur rakar ni er där nere o hur gamla är ni? Intressant hur andra gör