• Anonym (nisse)

    Hitta gamla mobilnummer??

    Jag fick ett nytt simkort nu av Comviq med ett nummer som tydligen tillhört nån annan. Comviq vägrar lämna ut uppgifter så hur går jag till väga för att hitta gamla nummer? Eniro eller Hitta ger inga bra svar heller. Finns det nått arkiv? Digital telefonbok nånstans?

  • Svar på tråden Hitta gamla mobilnummer??
  • Anonym (nisse)
    Farfallos skrev 2016-03-22 07:15:55 följande:

    Syfte?


    Det är min ensak tyvärr. Jag vill bara veta hur jag hittar gamla nummer. Jag ska inte ringa och mordhota någon om det är det du tror.
  • Nyfikna72

    Du får nog resa i tiden isåfall..........eller så vänta tills nån ringer fel och verkligen söker den som hade numret tidigare. Då kan du ju fråga vem de söker........

  • Farfallos
    Anonym (nisse) skrev 2016-03-22 07:59:23 följande:
    Det är min ensak tyvärr. Jag vill bara veta hur jag hittar gamla nummer. Jag ska inte ringa och mordhota någon om det är det du tror.
    Om det är det du tror... Men, hur mår du då? Var gav jag uttryck för vad jag tror. Jag tror ingenting, men kan helt enkelt bara inte komma på en situation och vettig orsak till varför man skulle vilja veta vem som hade ett nummer för länge sedan (ett som man helt slumpmässigt själv fått nu). Men det räcker ju att vara nyfiken för att undra...
Svar på tråden Hitta gamla mobilnummer??