• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Entropi

Tack för så många svar!
    Verkar som om en del tjejer kan tänka sig livsstilen ????
    Vilket är tur för jag tänder otroligt mycket på det och mitt äktenskap håller på att gå i kras ???? (ej pga detta). Så nu har jag lite hopp inför framtiden.

• Entropi
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-30 22:32:04 följande:

Ja, jag vill ha sex med andra men vågar inte föreslå det för min man.

Han tänder på att höra slyniga sexuella erfarenheter jag hade som ung singel. Så kanske att han skulle gå med på det?

Men jag vågar ändå inte fråga. Tänk om det landar helt fel!?

Jag hade testat att lägga in hintar om det medan ni har sex under en period så kanske han frågar dig till slut ;)
  • Entropi
    Anonym (I wish!!) skrev 2016-04-01 00:09:32 följande:

Jag skulle älska om min sambo ville låna ut mig till andra män. Just i nuvarande förhållande har vi (enligt mig) uselt sexliv så om han skulle föreslå att jag skulle ha sex med ngn annan så skulle jag nappa direkt.

Det har dock varit en fantasi långt tidigare med. Hade en kk tidigare som "lånade ut" mig och det kändes som ett kvitto på hur bra och sexig jag var. Som att han var så nöjd att han ville att den/de han delade mig med skulle få uppleva samma njutning. (Nu behöver detta ju självklart inte alls vara så som HAN såg det, men för mig kändes det så och jag ÄLSKADE det!)

Precis så som det ska vara. (Andra delen då)
    Jag kommer alltid att ha det i mina framtida relationer.
    Det är fantastiskt att veta att andra män vill ha och kan få min fru. Och sexet som man har efteråt är magiskt och djuriskt :P
  • Entropi

Dags för en buff i tråden. Jag kommer även i framtiden söka efter en tjej som vill leva hotwife/swingerlivet.

• Entropi
    Anonym (Ja) skrev 2016-10-16 13:11:17 följande:

Jag skulle önska mig det men det finns inte på världskartan för min man.

Kan du inte introducera det under tiden ni har sex?
    Killar är rätt öppna för olika saker när de är upphetsade :P
  • Entropi
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2017-05-12 19:52:09 följande:

Doing it! ;)

Härligt :P
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?