Inlägg från: Anonym (Mr & Mrs Prefect) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Vill du leva som hotwife?

Vi lever i ett förhållande där hon får ha sex med andra män så länge det är vår gemensamma lek. Dvs det är inte ett öppet förhållande. Villkoren är att vi gör det som vår lek, att han vet om i förväg och att hon skickar en bild eller filmklipp.. För ca två veckor sög hon av sitt gifta ex:s stora kuk och skickade en kort film...
    En vecka senare hade hon sex med en kvinnlig affärsbekant..

Fantastiskt!

Vi lever i ett förhållande där hon får ha sex med andra män så länge det är vår gemensamma lek. Dvs det är inte ett öppet förhållande. Villkoren är att vi gör det som vår lek, att han vet om i förväg och att hon skickar en bild eller filmklipp.. För ca två veckor sög hon av sitt gifta ex:s stora kuk och skickade en kort film...
    En vecka senare hade hon sex med en kvinnlig affärsbekant..

Fantastiskt!

Hmm, säger att ett fel uppstått men ändå två inlägg??

Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-30 22:32:04 följande:

Ja, jag vill ha sex med andra men vågar inte föreslå det för min man.

Han tänder på att höra slyniga sexuella erfarenheter jag hade som ung singel. Så kanske att han skulle gå med på det?

Men jag vågar ändå inte fråga. Tänk om det landar helt fel!?

Väv in det som en fantasi du berättar, eller bara en sexig historia.. Se vad det blir för respons ;)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-01 11:18:11 följande:
    Ja, han gillar ju att höra mig berätta saker. Det han blir mest tänd av att höra är om en trekant jag hade (med 2 killar). Visst känns han som en kille som skulle kunna tänka sig att frun (jag) är en hotwife?

Den här önskan blir starkare o starkare hos mig...
    Perfekt att ta nästa steg.. Om han gillar att höra om en riktig trekant du haft så är ju en fantasi/sexig historia om att du är en hotwife ju 'harmlös'... Tror han blir jättekåt! Sen får du 'skruva upp' fantasin gradvis... ;)

Min fru fick en film på sitt ex idag där han runkade sin jättekuk, på hennes begäran.. :)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-01 19:53:25 följande:
    Som jag tidigare skrev så är det nog inte så vanligt att kvinnor vill detta av egen önskan, om dom har ett bra förhållande med en fast partner.
    Om man vänder på det och leker med tanken att kvinnor/tjejer ville att deras män skulle vara med andra (förekommer säkert, men ovanligt) så skulle nog dom flesta män istället ha svårt att motstå detta av egen önskan.
    Men detta är väl kanske en av skillnaderna mellan manlig o kvinnlig sexualitet.
    Kanske inte, men jag har en exceptionell fru! ;) / Mr P

Hur kan man va hotwife om man inte är gift ;)

Anonym (Man 35) skrev 2016-04-03 03:13:59 följande:
    Jag tycker att om man lever under äktenskapsliknande former utan att ha vara gift bör man även kunna vara en "hotwife" eller i allafall leva som en. :)
    Blir man en Het Sambo då? ;)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 21:09:46 följande:
    Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.
    Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna
    Min fru gillar makten, och sex..
    Sen är det väl inte en urtypisk 'hotwife' (Gud vad amerikanska beteckningar verkar B) roll, men en egen version..

Idag låg hon med sitt ex... ;)

Doing it! ;)

Svar på tråden Vill du leva som hotwife?