Inlägg från: Anonym (Maken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maken)

Vill du leva som hotwife?

Jag ställde liknande fråga i en tidigare tråd och svaren blev ungefär som här. Tyvärr så verkar det inte vara vanligt att kvinnor/tjejer som är i ett bra förhållande har någon önskan om att ha sex med andra, även om det är ok ifrån deras partner.

Jag tänder också på detta, men då ska hon göra det enbart för sin egen sexuella nyfikenhet och njutning och inte för att tillfredsställa min upphettning av hennes handling.

• Anonym (Maken)
    Arbor skrev 2016-03-30 21:25:07 följande:

Du får prata med din fru istället för att ställa frågan till främlingar .

Jag har en partner som jag vet inte tänder på att jag ligger med andra så då kommer mitt svar mer eller mindre med automatik. Hade han däremot sagt att detta är något han går igång på så hade jag troligen svarat annorlunda.

Tror man blir lite ?hjärntvättad? i ett förhållande. Man vet vad som är ok och inte. Så länge man är nöjd så håller man sig inom gränserna utan att egentligen tänka på det. Eller så är det bara jag

Har pratat o frågat min fru men hon är nöjd och vill hålla sig innanför gränserna
  • Anonym (Maken)

Ni som då vill ha sex med andra, av vilken anledning vill ni det. Om ni har ett bra sexliv med er partner, älskar honom, han ser bra ut, snygg kropp, är fräsch mm. Är det pga nyfikenhet av sex med någon annan eller för att det är något som ni inte är nöjd med hos er partner. Eller varför?

• Anonym (Maken)
    Anonym (Nej tack.) skrev 2016-04-01 17:39:26 följande:

Jag förstår grejen på ett sätt och tycker att det verkar vara jävligt hett i teorin, men själv är jag inte intresserad av att praktisera det.

Tillhör den gruppen kvinnor som gärna vill att min man ska vara lite lagom sotis... Gärna morra lite med glimten i ögat om en annan man spanar in mig (jo för jag är rätt snygg har jag förstått), vilket händer rätt ofta även när vi är ute tillsammans.(Om det sker när jag är ensam vet jag inte, hur löjligt det än verkar så lägger jag aldrig märke till sånt)

Därmot kör vi gärna rollspel där han är någon annan som har sex med mig, och tvärtom...

Som jag tidigare skrev så är det nog inte så vanligt att kvinnor vill detta av egen önskan, om dom har ett bra förhållande med en fast partner.
    Om man vänder på det och leker med tanken att kvinnor/tjejer ville att deras män skulle vara med andra (förekommer säkert, men ovanligt) så skulle nog dom flesta män istället ha svårt att motstå detta av egen önskan.
    Men detta är väl kanske en av skillnaderna mellan manlig o kvinnlig sexualitet.
  • Anonym (Maken)
    El Toro skrev 2016-04-02 16:18:12 följande:

Dålig fart i den här tråden. Intressant ämne ju.

Håller med. Intressant att höra vad fler tjejer/kvinnor tycker om detta, så skriv gärna och ventilera era åsikter damer
  • Anonym (Maken)
    mamasol skrev 2016-04-07 18:19:36 följande:

Hade absolut kunnat tänka mej att ställa upp, min man hade aldrig gått med på det däremot.. Tyvärr ;) har kompisar som brukar byta partners och så ibland men har själv aldrig provat då min man har lite svårt att släppa "ägande rätten" av mig :p

Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.
    Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna
  • Anonym (Maken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 21:33:04 följande:
    På dig låter det som att det är "fel" att tjejen vill av egen önskan? Ja, jag vill ha variation men vill inte vara otrogen. Och hade ju märkt tendenser På att min man skulle kunna vara lagd åt det här hållet. Vilket jag fick rätt i.
    Nej, jag menar absolut inte att det skulle vara fel, snarare tvärtom, även om jag egentligen inte lägger någon värdering alls i vad någon gör eller inte gör. Jag är bara lite nyfiken på anledningen. Jag är själv intresserad av detta men vill då att min fru ska göra det av helt egen vilja. Hotwife/ cuckold verkar ofta vara på mannens initiativ och kvinnan/tjejen "ställer" upp.  Den typen av Hotwife lockar däremot inte mig alls.
    Startade en liknande tråd som denna för ett tag sen, och både där och i andra trådar är kvinnor/ tjejer som lever i ett bra förhållande ganska negativa och oförstående till att vara någon form av hotwife.
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?