• El Toro

Vill du leva som hotwife?

Jag har varit bull för några par. Rätt hanterat så kan det ge en extra krydda till ett förhållande. Det är i alla fall det intryck jag har fått.. 

• El Toro
    Anonym (I wish!!) skrev 2016-04-01 00:09:32 följande:

Jag skulle älska om min sambo ville låna ut mig till andra män. Just i nuvarande förhållande har vi (enligt mig) uselt sexliv så om han skulle föreslå att jag skulle ha sex med ngn annan så skulle jag nappa direkt.

Det har dock varit en fantasi långt tidigare med. Hade en kk tidigare som "lånade ut" mig och det kändes som ett kvitto på hur bra och sexig jag var. Som att han var så nöjd att han ville att den/de han delade mig med skulle få uppleva samma njutning. (Nu behöver detta ju självklart inte alls vara så som HAN såg det, men för mig kändes det så och jag ÄLSKADE det!)

Det är vanligare än man kan tro. Det är i alla fall min erfarenhet.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-01 11:18:11 följande:
    Ja, han gillar ju att höra mig berätta saker. Det han blir mest tänd av att höra är om en trekant jag hade (med 2 killar). Visst känns han som en kille som skulle kunna tänka sig att frun (jag) är en hotwife?

Den här önskan blir starkare o starkare hos mig...
    Ja det finns nog förutsättningar. Som sagt, börja med att nämna det i förbigående, att du läst om företeelsen nånstans till exempel. Märkligt nog är det ofta killen i förhållandet som driver på, men inte i det här fallet tydligen. I alla fall har det varit så de gånger jag träffat en hotwife.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:27:27 följande:
    Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?
    Ja det verkar väl lovande? Det är ju otroligt viktigt att ha pratat igenom allt innan och lita på varandra till 100%. Det får ju inte leda till att ett förhållande knäcks.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:50:12 följande:
    Anonym (Man 35) skrev 2016-04-02 17:42:52 följande:

Härligt, du har sått ett frö, låt det gro lite och skörda lite senare. :)

Yes, absolut! Även om det spritter i hela mig nu. Vill vill vill! Men vi måste ju hitta en kille också ;)
    Bara att ge sig ut på jakt !
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 20:29:10 följande:
    Mm, har ni tips på bra sidor? Det borde inte vara svårt att hitta en villig kille väl?

Jag vet annars att jag har lätt att få napp irl, många som flirtar med mig när jag är ute med vänner eller på aw. Jag har naturligtvis aldrig tagit steget och gjort något.

Men nätet är väl bäst för det här syftet?
    Ja, antagligen. Beror på vilken ålder du söker förstås.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-03 14:14:12 följande:
    Helst yngre än mig, jag är snart 40.

Runt 30, plus minus några år, skulle vara perfekt tror jag :)

Ni som är inne i den här svängen, vilken ålder är lättast att få tag på? Alltså när ett par söker en kille.
    En 30-åring är säkert inga problem att få tag på. Jag är 36, träffar ett par som är kring 50.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-03 18:50:05 följande:
    Du får berätta hur det går.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-04 20:03:37 följande:
    Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Det bådar gott det här. Vi får se när det kan bli av irl :)
    Härligt. Men det är väl det som är hela grejen. Att det egna sexlivet ska få en extra krydda. Förhållandet ska stärkas, inte kraschas.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-04 20:03:37 följande:
    Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Det bådar gott det här. Vi får se när det kan bli av irl :)
    Det stämmer med mina erfarenheter. De säger att deras sexliv har fått en nytändning och att de har mycket hetare sex tillsammans nu, även när jag inte är där.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 18:03:47 följande:
    Anonym (Man 35) skrev 2016-04-05 11:16:05 följande:

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)

Ja, det var en himla tur att jag tittade in här och blev inspirerad till att våga ta upp det. Jag kan tänka mig att tiden är mogen i sommar.
    Bara att fråga på. Kanske kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 18:31:39 följande:
    Det är bara att dela på ;) hur aktiva har respektive parter varit t.ex? Är det någon som är mer passiv/ åskådare?
    Ja, med dem jag träffar nu är han bara åskådare.
  • El Toro
    mamasol skrev 2016-04-07 22:32:23 följande:
    Har ett bra sexliv med min man, men är en riktig "Attention whore" så gillar tanken på att ha mer än en man som vill knulla mig. Spännande och kul med något annat som omväxling.. Skulle nog i all ärlighet tröttna rätt så fort dock :/ haha!
    Det finns något lockande för alla tre parter i det här tycker jag. Och det är en förutsättning för att det ska bli lyckat. För mannen i paret kan det vara att få bekräftelse på att han har en attraktiv partner som får andra män att tända.Och njutningen av att se sin partner njuta och ge sig hän. För henne en bekräftelse på att hon är en attraktiv och sexig kvinna som kan bejaka sin sexualitet. För de två tillsammans kan det innebära en nytändning för sexlivet i och med att man testar gränserna. Och för en bull slutligen är det en fantastisk upplevelse att tillfredsställa en kvinna som lever i ett förhållande (med eller utan att hennes partner närvarar, men alltid informerad om vad som sker). Och kanske bidra till att förbättra deras sexliv.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-08 08:49:52 följande:
    Ok. Det är nog så det skulle bli här också.. iaf i början.
    Tror du han är med på det?
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-09 10:00:39 följande:
    Han vill se mig med en annan, det uttryckte han medan vi hade sex senast. Han blir jättekåt av tanken på att en annan man knullar mig/ eller att jag suger en annan man.

Jag tror inte han har tänkt ur sin roll än.. ibland säger han att han vill vara med/ ibland vill han bara titta på. Vi måste nog prata mer om detta, även när vi inte har sex ;) för att kunna ta bra beslut.
    Ja ni måste verkligen vara HELT säkra på vad ni vill. Annars kan det gå illa, med svartsjuka och annan skit.
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?