Inlägg från: Anonym (Man 35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 35)

Vill du leva som hotwife?

Hade önskat att min flickvän har sex med andra medan jag enbart har sex med henne. Tyvärr har vi inte pratat om det och jag tror inte hon är intresserad utav det. Men jag kommer nog hinta att om tillfälle ges någon gång att ligga med någon annan att hon får det och att jag inte lämnar henne för det.

• Anonym (Man 35)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:27:27 följande:

Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?

Härligt, du har sått ett frö, låt det gro lite och skörda lite senare. :)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2016-04-02 20:52:23 följande:

Hur kan man va hotwife om man inte är gift ;)

Jag tycker att om man lever under äktenskapsliknande former utan att ha vara gift bör man även kunna vara en "hotwife" eller i allafall leva som en. :)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-04 20:03:37 följande:

Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Det bådar gott det här. Vi får se när det kan bli av irl :)

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-24 17:23:26 följande:

Känner mig träffad att svara ;) Det ligger lite på is just nu. Båda har mycket på jobbet, vi har inte hunnit förverkliga idén. Kan tänka mig att det blir aktuellt i sommar. Sol och värme brukar göra susen, så jag hoppas på en spännande trekant i sommar

Har jobbet lugnat ner sig och har det hänt något sedan sist? *nyfiken*
  • Anonym (Man 35)

Och så dök den här tråden upp igen, trevligt. 

Är också nyfiken hur det gått för @NYFIKEN. Skrattande

För egen del så har jag berättat för min sambo om mina fantasier om att få se henne med någon annan. Första gången blev hon lite paff och även lite tyst men jag sådde tydligen ett frö för vi har pratat om det, hon har tagit upp det, vid flera tillfällen sedan dess och hon har erkänt att hon blir kåt av tanken och kan tänka sig att ligga med någon annan och hon har fantiserat om det. Vi har kollat på lite porrklipp tillsammans med hotwifetema och hon blir oerhört våt och kåt när vi gör detta. Vi skyndar långsamt men är bra mycket närmare att ta steget fult ut än tidigare. Något vi är gemensamt överens om är att vi inte ska göra detta på hemma plan utan att vi i så fall kommer göra det på annan ort, exempelvis under en weekendresa till annan stad. 

Svar på tråden Vill du leva som hotwife?