Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Vill du leva som hotwife?

Ja, jag vill ha sex med andra men vågar inte föreslå det för min man.

Han tänder på att höra slyniga sexuella erfarenheter jag hade som ung singel. Så kanske att han skulle gå med på det?

Men jag vågar ändå inte fråga. Tänk om det landar helt fel!?

• Anonym (Nyfiken)
    Entropi skrev 2016-03-31 14:02:18 följande:

Jag hade testat att lägga in hintar om det medan ni har sex under en period så kanske han frågar dig till slut ;)

Yes, får börja med några försiktiga hintar
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2016-04-01 02:03:35 följande:

Väv in det som en fantasi du berättar, eller bara en sexig historia.. Se vad det blir för respons ;)

Ja, han gillar ju att höra mig berätta saker. Det han blir mest tänd av att höra är om en trekant jag hade (med 2 killar). Visst känns han som en kille som skulle kunna tänka sig att frun (jag) är en hotwife?

Den här önskan blir starkare o starkare hos mig...
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-01 11:42:18 följande:

Ja det finns nog förutsättningar. Som sagt, börja med att nämna det i förbigående, att du läst om företeelsen nånstans till exempel. Märkligt nog är det ofta killen i förhållandet som driver på, men inte i det här fallet tydligen. I alla fall har det varit så de gånger jag träffat en hotwife.

Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-02 17:40:03 följande:

Ja det verkar väl lovande? Det är ju otroligt viktigt att ha pratat igenom allt innan och lita på varandra till 100%. Det får ju inte leda till att ett förhållande knäcks.

Anonym (Man 35) skrev 2016-04-02 17:42:52 följande:

Härligt, du har sått ett frö, låt det gro lite och skörda lite senare. :)

Yes, absolut! Även om det spritter i hela mig nu. Vill vill vill! Men vi måste ju hitta en kille också ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-02 17:52:00 följande:

Bara att ge sig ut på jakt !

Mm, har ni tips på bra sidor? Det borde inte vara svårt att hitta en villig kille väl?

Jag vet annars att jag har lätt att få napp irl, många som flirtar med mig när jag är ute med vänner eller på aw. Jag har naturligtvis aldrig tagit steget och gjort något.

Men nätet är väl bäst för det här syftet?
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-03 13:04:37 följande:

Ja, antagligen. Beror på vilken ålder du söker förstås.

Helst yngre än mig, jag är snart 40.

Runt 30, plus minus några år, skulle vara perfekt tror jag :)

Ni som är inne i den här svängen, vilken ålder är lättast att få tag på? Alltså när ett par söker en kille.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-03 16:57:37 följande:

En 30-åring är säkert inga problem att få tag på. Jag är 36, träffar ett par som är kring 50.

• Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-04 08:06:44 följande:

Du får berätta hur det går.

Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Det bådar gott det här. Vi får se när det kan bli av irl :)
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-05 08:07:35 följande:

Härligt. Men det är väl det som är hela grejen. Att det egna sexlivet ska få en extra krydda. Förhållandet ska stärkas, inte kraschas.

Anonym (Man 35) skrev 2016-04-05 11:16:05 följande:

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)

El Toro skrev 2016-04-05 11:45:36 följande:

Det stämmer med mina erfarenheter. De säger att deras sexliv har fått en nytändning och att de har mycket hetare sex tillsammans nu, även när jag inte är där.

Ja, det var en himla tur att jag tittade in här och blev inspirerad till att våga ta upp det. Jag kan tänka mig att tiden är mogen i sommar.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-07 18:15:32 följande:

Bara att fråga på. Kanske kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter.

Det är bara att dela på ;) hur aktiva har respektive parter varit t.ex? Är det någon som är mer passiv/ åskådare?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 21:09:46 följande:

Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.

Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna

På dig låter det som att det är "fel" att tjejen vill av egen önskan? Ja, jag vill ha variation men vill inte vara otrogen. Och hade ju märkt tendenser På att min man skulle kunna vara lagd åt det här hållet. Vilket jag fick rätt i.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-07 20:38:09 följande:

Ja, med dem jag träffar nu är han bara åskådare.

Ok. Det är nog så det skulle bli här också.. iaf i början.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 22:08:52 följande:

Nej, jag menar absolut inte att det skulle vara fel, snarare tvärtom, även om jag egentligen inte lägger någon värdering alls i vad någon gör eller inte gör. Jag är bara lite nyfiken på anledningen. Jag är själv intresserad av detta men vill då att min fru ska göra det av helt egen vilja. Hotwife/ cuckold verkar ofta vara på mannens initiativ och kvinnan/tjejen "ställer" upp.  Den typen av Hotwife lockar däremot inte mig alls.

Startade en liknande tråd som denna för ett tag sen, och både där och i andra trådar är kvinnor/ tjejer som lever i ett bra förhållande ganska negativa och oförstående till att vara någon form av hotwife.

Jag vill helst inte benämna det någonting.. Kan man inte bara få vara så här liksom :)

Tycker inte det är konstigt att man vill piffa till sexlivet efter 12 år tsm. Det kanske är ovanligare att tjejen tar initiativet till det, men undrar hur många som eg vill men inte vågar? Jag är så himla glad att jag vågade ta upp det!
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-08 18:15:28 följande:

Tror du han är med på det?

Han vill se mig med en annan, det uttryckte han medan vi hade sex senast. Han blir jättekåt av tanken på att en annan man knullar mig/ eller att jag suger en annan man.

Jag tror inte han har tänkt ur sin roll än.. ibland säger han att han vill vara med/ ibland vill han bara titta på. Vi måste nog prata mer om detta, även när vi inte har sex ;) för att kunna ta bra beslut.
  • Anonym (Nyfiken)
    Entropi skrev 2016-04-24 11:25:20 följande:

Hur går det härinne?

Känner mig träffad att svara ;) Det ligger lite på is just nu. Båda har mycket på jobbet, vi har inte hunnit förverkliga idén. Kan tänka mig att det blir aktuellt i sommar. Sol och värme brukar göra susen, så jag hoppas på en spännande trekant i sommar
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?