• Anonym (Ledsen mamma)

När fan ska det ta slut?

Har haft ett helvete i 6 månader.

* gravid i okt, missfall v7
    * åt sorgen gick upp 5 kg
    * gravid igen, kände att något va fel i V 11...gjorde UL fostret dött i v 9 ( vi hade sett hjärta i V 8.
    Den senaste graviditeten va jag så himla trött att jag sov minst 12h per dygn. Min son sakna mig.... Jag åt då jag mådde illa gick upp ytterligare 6 kg...fick värsta förkylningen under andra grav och va hemma från jobb 1v haft ont i ryggen som fan då jag legat och sovit så mycket...
    Fick tablett för att starta abort för 10 dagar sen....kände mig ok i ons och hade supermysig dag med min son.... Han va så himla glad och vi hade mysigt. Träffade min PT som ska hjälpa mig då jag väger över 90kg till 171. På kvällen börja jag få kramper i magen och feber... Skulle till KK akut men visade sig vara diarré som pågått nu i 24 h....så nu e jag lika tråkig som innan :(
    Hela tor va jag död typ.... Känner mig som sämsta mamman i världen.
    Nu e min son och min man hos mina föräldrar på årlig påsk middag och jag ligger själv i sängen (såvida jag inte e på toa)

Jag vet att andra har det värre.... Men jag kan inte hjälpa att jag just nu tycker så jävla synd om mig själv....vad har jag gjort för att förtjäna detta?
    Kommer det aldrig att vända?

• Svar på tråden När fan ska det ta slut?
Svar på tråden När fan ska det ta slut?