• Lucille

Kåt som symptom!

Någon annan än jag som alltid blir sjukt kåt när ni är gravida?? Jag får inte nog och har varit konstant kåt i nästan 3 veckor. Det har planat ut lite, men den finns där hela tiden ändå. Det var samma när jag väntade sonen. 

• Svar på tråden Kåt som symptom!
  • Moorii

Beror på vilken tid i graviditeten du syftar på? Jag var väldigt osugen fram till vecka 15. Nu är det raka motsatsen! Har aldrig älskat sex så mycket som nu, haha. Är i vecka 24.

• Lucille

Första kommer jag inte ihåg, men med nu är jag i v. 6 och varit kåt i minst två veckor. Konstant!! 

• Bigdaddy80

Min fru var likadan. Det var helt fantastiskt, så låt din partner få ta del av detta för det är en fantastisk tid. Jag saknar det!

• NicsFlicka2014

Jag har samma symptom!! Plussade idag faktiskt och har varit mer kåt än vanligt de senaste dagarna. Riktigt överjäkligt kåt nästan...Och det är ingen vanlig kåthet utan den känns mer djurisk.

• Lucille
    Bigdaddy80 skrev 2016-03-26 11:22:37 följande:

Min fru var likadan. Det var helt fantastiskt, så låt din partner få ta del av detta för det är en fantastisk tid. Jag saknar det!

Vi njuter av varandra för fullt!!
    NicsFlicka2014 skrev 2016-03-26 11:43:16 följande:

Jag har samma symptom!! Plussade idag faktiskt och har varit mer kåt än vanligt de senaste dagarna. Riktigt överjäkligt kåt nästan...Och det är ingen vanlig kåthet utan den känns mer djurisk.

Precis! Övermänskligt! Borde inte kunna gå att vara så sjukt kåt!!
Svar på tråden Kåt som symptom!