Förbjudna åsikter...
Klart du får tycka att bögsex är äckligt, jag själv tycker det är direkt avtändande och nåt jag inte vill tänka på, man måste inte älska allt i hela världen. Men när jag ser eller umgås med ett killpar tänker jag lika lite på vad dom gör privat som när jag umgås med ett heteropar. Känns nästan som en tvångstanke om man skulle gå runt och fundera över vad alla gör i sovrummet. Har aldrig heller kommit på tal om vad mina eller andras åsikter om bögsex är så ser inte varför jag skulle vilja vädra det öppet för man vet ju aldrig vem som är lite smyghomo som kan ta åt sig och bli sårad. Och att svarta skulle se smutsiga ut i händerna, nej det tycker jag verkligen inte men skulle det va så är ju även det nåt man inte säger, liksom vad skulle dom göra åt saken? Man får heller inte säga ne*** för det är ett historiskt väldigt negativt och nedsättande ord även fast vissa tror att "för mig betyder det bara färgad människa så det är okej".
Som nån skrev, allt du drar upp är ju bara exempel på hur man är socialt osmidig, ickeåsikter som kommer dra ner din trovärdighet. Välj dina strider istället.