Inlägg från: Anonym (anno) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anno)

kvinna tänder på kvinna?

Hur skulle ni reagera på dylika sms....(bakgrund, min goa härliga nya väninna - vi är båda hetero men känns som nåt är på G där bakom, o sms:ena är aningen flirtiga till naturen). Eller ÄR dessa flirtiga?-"du är så härlig""gillar o se dig varje dag, även när du jobbar", "du är en så fantastisk person", "jag vill skydda dig så ingen sårar dig", "tack för igår, trevlig kväll o du är så härlig""du är så vacker",...även köper blommor, godis....kramas genast vi ses, sov bredvid varandra med armen om den andra, vill inte visa andra att vi umgås alls...det är verkligen som om vi har en hemlighet tillsammans o ingen av oss vill att nån annan får veta...båda hållit tyst om att vi träffas på fritiden mm....Det är så pirrigt så jag vet inte vad som händer med mig...OCH ja- jag har startat en liknande tråd tidigare ifall nån undrar...bara måste få lite input då det löper längre o längre....hur skulle ni reagera på dylika sms o handlingar med en ny väninna? ELLER är det enbart vänskap som jag tolkar fel? även jag sänder liknande sms...
  • Svar på tråden kvinna tänder på kvinna?
  • Anonym (anno)

Hade denna tråd i känsliga rummet o nån svarade att dethär var liknande som för dom innan dom kom ut sas. Därav kopierar jag denna tråd hit, ifall nån här känner igen saker bättre...blev helt svag i kroppen av svaret jag fick i känsliga rummet o är helt nervös då vi skall träffas nästa helg...

• Anonym (anno)

vi har träffats 4kvällar (vinkvällar) o talat om alltmöjligt. Senast sov vi tillsammans som sagt. Det känns lite som om vi traskar kring en het grötskål. Håller oss lite mer försiktiga när vi ses, mer neutrala på nåt vis - som om vi vore rädda vad som KAN hända. Sedan när vi kommer igång på sms flirtar vi mera med varandra. Spännande men konstigt o sant. Små hastiga rörelser, tar bort en hårlock o sätter den bakom hennes öra ex, satt o petade i håret hennes säkert en halv timma senast vi hade vinkväll o hon gillade det ju iom att hon satt kvar. Äsch, jag vet inte. Idag på jobb skämtsamt i kafferummet slängde jag ur mig att jag kan ju slå mig ner i din famn varpå hon log o sa att kanske inte här är så passande....haha. Blir så tänd av tanken, men även rädd på nåt sätt. För vad? fortsättningen? vet inte. Sen - hur i hela världen skulle jag KUNNA ha sex med en qvinna, fast jag verkligen känner mig såå sugen på det är jag helt ställd inför tanken, vad skall jag göra först, hur gå till väga, väntar bara på att jag skulle få slicka henne, drömmer om det....omg...

• Anonym (anno)

vi har träffats 4kvällar (vinkvällar) o talat om alltmöjligt. Senast sov vi tillsammans som sagt. Det känns lite som om vi traskar kring en het grötskål. Håller oss lite mer försiktiga när vi ses, mer neutrala på nåt vis - som om vi vore rädda vad som KAN hända. Sedan när vi kommer igång på sms flirtar vi mera med varandra. Spännande men konstigt o sant. Små hastiga rörelser, tar bort en hårlock o sätter den bakom hennes öra ex, satt o petade i håret hennes säkert en halv timma senast vi hade vinkväll o hon gillade det ju iom att hon satt kvar. Äsch, jag vet inte. Idag på jobb skämtsamt i kafferummet slängde jag ur mig att jag kan ju slå mig ner i din famn varpå hon log o sa att kanske inte här är så passande....haha. Blir så tänd av tanken, men även rädd på nåt sätt. För vad? fortsättningen? vet inte. Sen - hur i hela världen skulle jag KUNNA ha sex med en qvinna, fast jag verkligen känner mig såå sugen på det är jag helt ställd inför tanken, vad skall jag göra först, hur gå till väga, väntar bara på att jag skulle få slicka henne, drömmer om det....omg...

• Anonym (anno)

Var in en sväng efter jobbet ikväll till henne. Kl 22-24, åt dom hemma sa jag att jag jobbade övertid. Hon hade fixat te o kvällsmål. Satt o petade på fötterna mina, höll varann i hand 5min då vi pratade, om allt mellan himmel o jord. Tiden bara rann iväg. Hon tittade så spec på mig, forskande o frågade vad jag tänker på...hade lust att skrika ut att jag vill kyssa dig men vågade inte....jösses.... Vad skall man säga..på lö ska vi dricka vin...

• Anonym (anno)

Var in en sväng igår igen, då jag skulle åka kom hon ner till dörren med mig. Kunde inte låta bli att snabbt smeka hennes kind då ja öppnade dörren varpå hon slängde en puss i luften åt mig.....hon frågade ännu om jag måste åka nu....(kunde inte lämna dit till midnatt tredje kvällen i rad),.

• Anonym (anno)

Inga större förändringar. Hade en vråålkul lökväll, natt o halva sö. Känner jag inte vill hem därifrån. Drack vin, ut på pub o sjöng karaoke, vandrade hem hand i hand o jag sov bakom henne md armen på hennes höft. Hon flyttade inte sig undan iaf o kom tillbaks i säng efter toabesök på morgonen. Skulle hon ogilla hade hon väl sagt till eller inte kommit i säng tillbaks, eller?hur tänker ni? Minns jag frågade då vi gick i säng hur nära jag får komma- svar "det vet du nog själv"?????? Eeeh...neeeej! Blir tokig på mina tankar. Det är som om ingen vågar ta ett steg till...okej, kanske hon är försiktigare iom att hon är på ett sätt min boss. Eller vad ska jag tänka? E såå tacksam för era inputs. Sorg då det tar en månad innan vi ses privat igen pga skiftjobb, min 5dgrs resa o hennes 8dgrs resa.

• Anonym (anno)

Hur f.n kan man vara såhär feg??? grubblar, tänker, funderar o analyserar för mycket, hela dagarna. Nu är hon på en liten resa o jag är helsåld på henne. Planerar 2 olika små resor till våra grannland i juni o augusti. Hon vill ju jättegärna umgås o ses. På jobbet då vi kramades före hon slutade skift (o reste iväg) kollade hon runt sig o undrade skrattande om det finns kameror där, haha. Det hade hon väl inte gjort om hon INTE anser vår grej som hemlig? eller? o sen - om ni bara vill kommentera hennes ord då vi skulle sova (som jag skrev här uppe) o jag fråga ( i fyllan) hur nära jag får komma o hon säger "det vet du nog själv"????? grubblar på dom orden hela tiden nu...VAD syftar dom på, positivt el neg? suck....ojoj...det här är rätt jobbigt men även härligt.

• Anonym (anno)

Ingen som har någon kommentar på min sista fråga????

• Anonym (anno)

Uppdatering: så hände det äntligen. Är helt euforisk över kvällen o natten som varit. Åter vinkväll hos henne, tog saken på tal o hon hade kännt samma sak o anat. Vi båda hade så stark föraning om vad som skulle hända o guu de va sån pirrig känsla. Ut en sväng på en bar o där triggades feelisen upp än mer för att - då vi kom hem till henne - explodera i en nästan 2timmars underbar sex. Minns inte när ja senast varit så upphetsad. Idag är vi båda lika chockade, första gången för båda o är helt sålda. Ska definitivt fortsätta ses o utforska varandra. O hade aldrig trott jag skulle älska att ge oralsex så mycket som jag gjorde....mer mer mer....OMG, vad har hänt....

• Anonym (anno)

Det här är helt galet sjukt ju...hur kan man vara såhär förälskad o kåt efter så kort tid, gör inge annat än skriver sms o ses så fort vi kan....älskar att krama o vara nära, älska, kyssa, o bara prata....va ska detta leda till...

• Anonym (anno)

Snubblar över min gamla tråd. Update- det går toppen, vårt förhållande varat 8mån nu o vi är så lyckliga o kära. Tror knappt det är sant.

Svar på tråden kvinna tänder på kvinna?