-
-
Svar på tråden kvinna tänder på kvinna?
-
Hur f.n kan man vara såhär feg??? grubblar, tänker, funderar o analyserar för mycket, hela dagarna. Nu är hon på en liten resa o jag är helsåld på henne. Planerar 2 olika små resor till våra grannland i juni o augusti. Hon vill ju jättegärna umgås o ses. På jobbet då vi kramades före hon slutade skift (o reste iväg) kollade hon runt sig o undrade skrattande om det finns kameror där, haha. Det hade hon väl inte gjort om hon INTE anser vår grej som hemlig? eller? o sen - om ni bara vill kommentera hennes ord då vi skulle sova (som jag skrev här uppe) o jag fråga ( i fyllan) hur nära jag får komma o hon säger "det vet du nog själv"????? grubblar på dom orden hela tiden nu...VAD syftar dom på, positivt el neg? suck....ojoj...det här är rätt jobbigt men även härligt.
-
Ingen som har någon kommentar på min sista fråga????
-
Men du. Om du frågar hur nära du får komma och hon inte sätter en gräns så finns det högst troligt ingen gräns!Anonym (anno) skrev 2016-04-08 20:03:22 följande:
Ingen som har någon kommentar på min sista fråga????
-
Uppdatering: så hände det äntligen. Är helt euforisk över kvällen o natten som varit. Åter vinkväll hos henne, tog saken på tal o hon hade kännt samma sak o anat. Vi båda hade så stark föraning om vad som skulle hända o guu de va sån pirrig känsla. Ut en sväng på en bar o där triggades feelisen upp än mer för att - då vi kom hem till henne - explodera i en nästan 2timmars underbar sex. Minns inte när ja senast varit så upphetsad. Idag är vi båda lika chockade, första gången för båda o är helt sålda. Ska definitivt fortsätta ses o utforska varandra. O hade aldrig trott jag skulle älska att ge oralsex så mycket som jag gjorde....mer mer mer....OMG, vad har hänt....
-
Det här är helt galet sjukt ju...hur kan man vara såhär förälskad o kåt efter så kort tid, gör inge annat än skriver sms o ses så fort vi kan....älskar att krama o vara nära, älska, kyssa, o bara prata....va ska detta leda till...
-
Jag förstår att du blir lite feg, man vill ju inte riskera att förlora det man har men ibland så får man helt enkelt chansa när man känner att det pekar åt rätt håll. Kan bara föreställa mig hur det är för dig nu att tänka tillbaka på stunden då du frågade hur nära du fick komma och hennes svar, för nu vet du ju vad hon faktiskt menade vid det tillfället :)
Trevligt att höra att det löste sig och lycka till! -
Så underbart. Njuuuut!!Anonym (anno) skrev 2016-04-23 20:45:34 följande:
Det här är helt galet sjukt ju...hur kan man vara såhär förälskad o kåt efter så kort tid, gör inge annat än skriver sms o ses så fort vi kan....älskar att krama o vara nära, älska, kyssa, o bara prata....va ska detta leda till...
Grattis - du verkar ha vunnit högsta vinsten -
Hur har det gått??Pussan skrev 2016-04-23 22:13:18 följande:Så underbart. Njuuuut!!
Grattis - du verkar ha vunnit högsta vinsten -
Hur har det gått?Anonym (anno) skrev 2016-04-23 20:45:34 följande:
-
Grattis! Blir riktigt avundsjuk nu. Tror inte det var första gången för henne, så jag är lite nyfiken på hur erfaren hon är?
-
Ni som undrar hur det har gått: TS har startat 3-4 andra trådar on sin nyförälskelse. Ni kommer att känna igen dem. Det verkar gå bra, om än med komplikationer, separation osv
-
ok, hur kan man hitta dem?vargveum skrev 2016-06-04 16:27:34 följande:
Ni som undrar hur det har gått: TS har startat 3-4 andra trådar on sin nyförälskelse. Ni kommer att känna igen dem. Det verkar gå bra, om än med komplikationer, separation osv
-
Nära nära med kvinna t exAnonym (BN) skrev 2016-06-05 06:33:34 följande:
ok, hur kan man hitta dem?
-
Snubblar över min gamla tråd. Update- det går toppen, vårt förhållande varat 8mån nu o vi är så lyckliga o kära. Tror knappt det är sant.