Tonårsdotter Kaos!!
Min dotter,14år, är hos mig varannan vecka med sin bror, 11år. Sen jag skiljde mig för två år sedan klev det in en ny person i mitt liv. En dotter som totalförändrades till att allt pappa gör är fel. Varje steg lillebror är hon på hela tiden.
Det blev bättre en efter ett halvår då jag träffade en ny kvinna. Vi flyttade i hop ytterligare ett halvår senare hon har två barn också. I början var det bra. Men sen började ett nytt beteende komma igen. Då var det min nya kvinna som fick allt för hon inte gjorde som hennes mamma gör när det gäller det mesta. Lillebror har fått mer och mer glåpord.
Jag har i det här försökt och försökt vara så rak och tydlig men inte fått ngt grepp om henne. Det är precis som om mitt gamla ex har klivit in i hennes kropp och gör allt för att förstöra livet för oss och mig. Min nya kvinna klara inte av att leva så här. Vi har barnen olika veckor för det gick inte att ha samma.. Det gör att vi aldrig är själva.
Vad gör man? Jag älskar min dotter men kommer inte åt henne...jag älskar min nya och vill inte att vi ska skiljas... Men jag får inte ihop det...