• Anonym (Sex)

Att tjejer får knulla mer än killar

Är det ett skäl att som kille inte vara feminist?

• Svar på tråden Att tjejer får knulla mer än killar
  • Anonym (Zeb)
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-27 02:09:56 följande:

Om en av tio killar knullar tio olika tjejer i en grupp med tio tjejer har fler individer i gruppen tjejer knullat än individerna i gruppen killar.

Så menar jag.

Stämmer, men so what?
  • Anonym (jaså)
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-26 05:45:35 följande:

Det vet jag inte om jag riktigt påstått?

Jag gnäller inte, jag försöker resonera bara. Men ämnet kanske är lite känsligt och/eller delvis outforskat.

Var sjunde tråd handlar väl om detta? De 2-3 trådskaparna verkar dessutom vara resistenta för all inkommande information, för varje tråd börjar om från början igen.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Zeb) skrev 2016-04-27 10:05:45 följande:

Stämmer, men so what?

Att ju mindre sex killar får ju fler våldsamma killar får samhället?
  • Anonym (Sex)
    Anonym (jaså) skrev 2016-04-27 12:07:27 följande:

Var sjunde tråd handlar väl om detta? De 2-3 trådskaparna verkar dessutom vara resistenta för all inkommande information, för varje tråd börjar om från början igen.

Om du med information menar att man säger saker med undermeningen "Get over it!", så förstår jag att man inte tar sig till det.
  • Anonym (Zeb)
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-28 12:00:03 följande:

Att ju mindre sex killar får ju fler våldsamma killar får samhället?

Hur får du ihop det? De som har anlag för att bli våldsamma blir det oavsett om du får sex eller inte. Vad har du för underlag för detta?
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Zeb) skrev 2016-04-28 14:32:19 följande:

Hur får du ihop det? De som har anlag för att bli våldsamma blir det oavsett om du får sex eller inte. Vad har du för underlag för detta?

Inget, det var bara en teori. För mig är ju sex viktigt, kanske rentav livet, så tycker samtidigt inte vi ska se det som en ickefråga, eller ställa det mot "viktigare" jämställdhetsfrågor.
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-29 04:37:57 följande:

Inget, det var bara en teori. För mig är ju sex viktigt, kanske rentav livet, så tycker samtidigt inte vi ska se det som en ickefråga, eller ställa det mot "viktigare" jämställdhetsfrågor.

För MÅNGA är sex viktigt, skall det stå.
  • Anonym (Zeb)
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-29 04:37:57 följande:

Och får man inte fetman tycker är viktigt blir man våldsam?
  • Pussan
    Anonym (Sex) skrev 2016-04-27 02:09:56 följande:
    Om en av tio killar knullar tio olika tjejer i en grupp med tio tjejer har fler individer i gruppen tjejer knullat än individerna i gruppen killar.

Så menar jag.
    Fast killen får ju knulla mer än tjejerna?
    Dubbeltydig tråd alltså
  • Anonym (Sex)
    Pussan skrev 2016-04-29 23:13:00 följande:

Fast killen får ju knulla mer än tjejerna?

Dubbeltydig tråd alltså

Jo, men det var antalet individer inom könen som var huvudpremissen.
Svar på tråden Att tjejer får knulla mer än killar