• Anonym (???)
    Äldre 30 Mar 00:38
    1532 visningar
    4 svar
    4
    1532

    Män! Hur vill ni bli förförda?

    Om det finns en kvinna i er närhet som är förälskad i er. Hur vill ni att hon närmar sig och visar det? Eller vill ni själva ta initiativet?

  • Svar på tråden Män! Hur vill ni bli förförda?
  • Äldre 30 Mar 01:01
    #1

    Det stärker självkänslan! Glad Det är häftigt och härligt när någon visar tydligt vad hon vill. Det utstrålar ju ett starkt självförtoende! Problemet är att jag inte har en aning om hur jag själv ska bete mig. 

    En kvinna raggade ju på mig på planet på väg till Belgrad från Istanbul i somras. Först tog det ett tag innan jag över huvud taget fattade att det vad mig hon försökte få kontakt med. Sen skulle jag försöka flirta tillbaka för att besvara henne. Men vad förväntade hon sig jag skulle göra sen? Det är svårt det där. Men, okej, på planet med sju stolsrader mellan oss var väl kanske inte de bästa förutsättningarna. 

  • Anonym (hm)
    Äldre 30 Mar 01:28
    #2

    Det är ju fantastiskt om hon tar initiativ...det är ju inte alla kvinnor som gör det. Det låter ju helt perfekt faktiskt. Hur hon gör det spelar ju mindre roll, bara att hon gör detCool

  • Anonym (???) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 23:15
    #3

    Så ni föredrar inte att vara den som tar första steget?

  • Anonym (hm)
    Äldre 30 Mar 23:24
    #4

    Nej men det är väl en otrolig "egokick" om hon gör det? Det brukar ju alltid vara tvärt om...eller oftast i vart fall.

Svar på tråden Män! Hur vill ni bli förförda?