• Trollmamma_2016

    Bakar ett syskon

    Är det några fler som försöker sig på ett syskon som gärna vill följas åt i alla tankar och funderingar. Men även lyckan i att plusa el stöttning i vänta??

  • Svar på tråden Bakar ett syskon
  • KCEG

    Vad kul med en tråd som jag kan passa in i =) 
    Vi har två barn 5,6 år gamla. Nu försöker vi med ett syskon... det tar sin tid. Vi har försökt i några månader nu, utan framgång än så länge. Jag hoppas att CB fertilitetsmonitor ska kunna hjälpa oss till ett plus. Vi får se, hoppet ger sig aldrig iaf =) Bim på fredag/lördag. 

  • karolinak

    Jag har ett barn på snart 5 månader. Blir andra försöket denna månaden och tänkte testa ältest. oj 5 barn! Inte dåligt :)

  • Trollmamma_2016

    Men vad skoj att det finns fler.

    Ja 5 underbara hjärtan där minsta är 4 månader idag. Har precis fått första memsen i söndags så nästa helg ska det väll vara äl.

    Kul med någon som ocksp har en liten och försöker

  • Trollmamma_2016
    KCEG skrev 2016-03-30 12:01:04 följande:

    Vad kul med en tråd som jag kan passa in i =) 

    Vi har två barn 5,6 år gamla. Nu försöker vi med ett syskon... det tar sin tid. Vi har försökt i några månader nu, utan framgång än så länge. Jag hoppas att CB fertilitetsmonitor ska kunna hjälpa oss till ett plus. Vi får se, hoppet ger sig aldrig iaf =) Bim på fredag/lördag. 


    Ja ibland låter de sig väntas på. Är det första månaden med Cb?

    Kan ju hålla tummarna att det tagit sig och visar ett fint plus till helgen
  • Quirall

    Hej!
    Vi har en på 5 och en på 3. Spiralen åker ut nästa vecka och vi planerar börja försöka i juni/juli, så vi är inte riktigt igång än, får man hänga på ändå? :)

  • Trollmamma_2016
    Quirall skrev 2016-03-30 17:07:43 följande:

    Hej!

    Vi har en på 5 och en på 3. Spiralen åker ut nästa vecka och vi planerar börja försöka i juni/juli, så vi är inte riktigt igång än, får man hänga på ändå? :)


    Ååå vad spännande. Klart man får vara med
  • KCEG
    Trollmamma_2016 skrev 2016-03-30 16:04:46 följande:
    Ja ibland låter de sig väntas på. Är det första månaden med Cb?

    Kan ju hålla tummarna att det tagit sig och visar ett fint plus till helgen
    Ja jag håller tummarna, vi får väl se. 
    Det är tredje månaden med clearblue advanced monitor. 
    Använder du också den?
  • hurtänktedunu

    Hej,

    Vi har en liten dotter som fyller 2 i juni och vi har tänkt att starta med syskon i maj. Så lite drygt 1,5 månad kvar så kör vi sen. Vi ville gärna undvika slutet av året då ALLA och då menar jag alla mina syskonbarn fyller år i oktober-december så vi behöver inte några fler där.
    Får jag också vara med?

Svar på tråden Bakar ett syskon