Bakar ett syskon
Är det några fler som försöker sig på ett syskon som gärna vill följas åt i alla tankar och funderingar. Men även lyckan i att plusa el stöttning i vänta??
Är det några fler som försöker sig på ett syskon som gärna vill följas åt i alla tankar och funderingar. Men även lyckan i att plusa el stöttning i vänta??
Jag har 5 barn sedan tidigare som är i år 11,8,6,5,1 år
Vad är det för ålder på ditt/dina????
Men vad skoj att det finns fler.
Ja 5 underbara hjärtan där minsta är 4 månader idag. Har precis fått första memsen i söndags så nästa helg ska det väll vara äl.
Kul med någon som ocksp har en liten och försöker
Vad kul med en tråd som jag kan passa in i =)
Vi har två barn 5,6 år gamla. Nu försöker vi med ett syskon... det tar sin tid. Vi har försökt i några månader nu, utan framgång än så länge. Jag hoppas att CB fertilitetsmonitor ska kunna hjälpa oss till ett plus. Vi får se, hoppet ger sig aldrig iaf =) Bim på fredag/lördag.
Hej!
Vi har en på 5 och en på 3. Spiralen åker ut nästa vecka och vi planerar börja försöka i juni/juli, så vi är inte riktigt igång än, får man hänga på ändå? :)
Ja jag håller tummarna, vi får väl se.
Det är tredje månaden med clearblue advanced monitor.
Använder du också den?
Hej,
Vi har en liten dotter som fyller 2 i juni och vi har tänkt att starta med syskon i maj. Så lite drygt 1,5 månad kvar så kör vi sen. Vi ville gärna undvika slutet av året då ALLA och då menar jag alla mina syskonbarn fyller år i oktober-december så vi behöver inte några fler där.
Får jag också vara med?
Här börjar vi närma oss första äl spännande. Kör med både test och rent tänkte vi ????
Vad kul med en tråd som jag kan passa in i =)
Vi har två barn 5,6 år gamla. Nu försöker vi med ett syskon... det tar sin tid. Vi har försökt i några månader nu, utan framgång än så länge. Jag hoppas att CB fertilitetsmonitor ska kunna hjälpa oss till ett plus. Vi får se, hoppet ger sig aldrig iaf =) Bim på fredag/lördag.
Här hakar jag gärna på :)
Är 27 år, har en dotter född -11. Vi är nu inne på vårt 9e försök. Dottern blev till på första försöket då detta var kanske inte riktigt vad vi hade väntat oss. Har bim nu på lördag, och håller alla tummar och tår för att vi lyckas denna gången. Hade ett tidigt MF förra cykeln, plussade på bim -3 men började blöda dagen efter :( så nu jäklar anamma ska det bli en bebis :)
Det gick inge vidare... eller ja det beror på hur man ser det. Ingen mens än, men inget plus heller! Jag har dock fått lite småblödningar här idag.. så antagligen kommer mensen här nu.
Nya tag nästa cykel....
Tog ett test senast imorse, negativt.
El cykel menade jag ju såklart
Lite ilande och dov smärta till och från i magen och "äl värk" i ryggen. Har under dagen blivit lite öm i brösten och mådde illa efter lunchen tidigare. Fick hem nya tester idag och kunde inte hålla mig,ser något supersvagt så hoppas att det blir starkare, syns tydligare i verkligheten :)
idag kom mensen med besked... som att dra ur en badkarsplopp ungefär.
Hopopas på att nästa vända kan vara våran tur.
Hur har ni andra koll på ÄL?
Vi kör ju som sagt med CB fertilitetsmonitor, gjorde det med 2:an också och lyckades på cykel 2 då. Men det var under andra förutsättningar så just nu vet jag inte ens om jag har ägglossning. Verkar tveksamt faktiskt.
Men vi försöker och hoppas in i det längsta. Vi är väldigt nöjda med monitorn annars.
Hej hej :)
Precis varit och tagit ut min koppar spiral! Men vi har ju inte tänkt börja försöka förrän i juni/juli, jag lutar mest åt juni kanske till och med maj men sambon mest åt juli, och det vore väl iofs klokast, jag kommer ha det hemskt körigt på jobbet i juli och i första graviditeten började jag må extremt illa redan i v.6! Sen är det också risk för att det kommer bli en prematur och vi vill att barnet föds på "rätt sida" året ;)
Men nu är det iaf fritt fram när vi väl vill :)