• Anonym (Skönt)

Killar - hur ofta runkar ni?

Och tjejer - hur ofta onanerar ni?

• Svar på tråden Killar - hur ofta runkar ni?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (inte min sambo) skrev 2016-03-31 20:42:48 följande:

Inte min heller. Påstår han faktiskt aldrig gjort det. Jättekonstigt i så fall haha. Men han är väldigt aspig, så lite konstig med annat också. Kvittar hur jag frågar, runka har han aldrig brytt sig om. Lite blyg och så, det kanske sitter där. Har fått inviga honom i massa saker fast han är över 45 och varit i flera förhållande. Nu smeker han sig mer framför mig och njuter av det också. Men runka själv, nej.

Vad menar du med "smeker sig mer framför mig"?
  • Anonym (inte min sambo)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:06:10 följande:

Vad menar du med "smeker sig mer framför mig"?

Att han tog knappt på sig själv när vi hade sex heller. Av genans att hålla på med sig själv. Fast inte hämmad att hålla på med min kropp.
  • Anonym (nja)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:00:11 följande:

Varför smyger han med det?

Och är det inte äckligt att runka i ett glas?

Men gud vad du hakar upp dig! Han hade väl ingen annanstans att spruta antar jag. Runkar alla killar i duschen eller är jätteförberedda med papper?

Det blev väl en spontanare den gången.

Smyger med det? Han runkar när jag har gått o lagt mig, likväl som att jag onanerar när jag är ensam i sängen. Inte varje kväll, men ibland.
  • Anonym (nja)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:00:11 följande:

Varför smyger han med det?

Och är det inte äckligt att runka i ett glas?

Förlåt, jag blandade ihop dig med Rioo. Tyckte det blev ett jävla tjat om glaset. Därav min lite hårda ton i förra inlägget.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (inte min sambo) skrev 2016-04-01 00:10:45 följande:

Att han tog knappt på sig själv när vi hade sex heller. Av genans att hålla på med sig själv. Fast inte hämmad att hålla på med min kropp.

OK. Jag har aldrig tagit på mig själv under sex, så jag har ingen aning om vad du menar.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (nja) skrev 2016-04-01 00:28:13 följande:

Men gud vad du hakar upp dig! Han hade väl ingen annanstans att spruta antar jag. Runkar alla killar i duschen eller är jätteförberedda med papper?

Det blev väl en spontanare den gången.

Smyger med det? Han runkar när jag har gått o lagt mig, likväl som att jag onanerar när jag är ensam i sängen. Inte varje kväll, men ibland.

Jag runkar bara i sängen, tycker det är sjukt obekvämt i duschen. Har dock sprutat i toan och på golvet några gånger. Torkar aldrig av mig dock.

Men kan ni inte prata om det? Det lät som att han tyckte det var pinsamt att säga "älskling, jag går och tar en runk", så han väntade till natten.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (nja) skrev 2016-04-01 00:32:16 följande:

Förlåt, jag blandade ihop dig med Rioo. Tyckte det blev ett jävla tjat om glaset. Därav min lite hårda ton i förra inlägget.

Du är ursäktad. Personligen gillar jag tjejer som inte tycker sperma är äckligt, var än det hamnar. Bara urin och avföring är äckligt, tycker jag.
  • Anonym (nja)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:37:30 följande:

Jag runkar bara i sängen, tycker det är sjukt obekvämt i duschen. Har dock sprutat i toan och på golvet några gånger. Torkar aldrig av mig dock.

Men kan ni inte prata om det? Det lät som att han tyckte det var pinsamt att säga "älskling, jag går och tar en runk", så han väntade till natten.

Vi vill väl hålla den delen någorlunda privat ändå.. jag skulle aldrig få för mig att meddela att jag går och onanerar. Det betyder inte att jag skäms. Samma för honom.
  • Anonym (inte min sambo)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:34:12 följande:

OK. Jag har aldrig tagit på mig själv under sex, så jag har ingen aning om vad du menar.

Jag tycker om att se och bli sedd när man smeker sig själv, så av den anledningen.
  • Anonym (nja)
    Anonym (Skönt) skrev 2016-04-01 00:39:13 följande:

Du är ursäktad. Personligen gillar jag tjejer som inte tycker sperma är äckligt, var än det hamnar. Bara urin och avföring är äckligt, tycker jag.

Sperma är inte äckligt! Det är väldigt trevligt ;) i brist på bättre ord så här mitt i natten.
Svar på tråden Killar - hur ofta runkar ni?