Inlägg från: mia1980 |Visa alla inlägg
  • mia1980

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej på er.

Hoppas att alla följer med till denna tråd.

Jag är hemma med Freddan sjuk. Han kräkte i natt och nu har han lite lätt feber.

Vad mycket snö det kom i natt. Freddan tycker att det är toppen kul

Nu är han ju sjuk men det blir ju pulka till dagis nästa gång han ska dit.

KRAM på er.
  • mia1980

Inga semlor än men jag ska till affären sen så jag köper nog några då.

• mia1980

Virre: Bra att du stannade vid bilen så NÅGON hade koll på barnet. Du hade ju kunnat ringa polisen om du såg något konstigt med barnet.
    Tur inget hände denna gången. Men nästa gång då.... Man lämnar inte barn i bilen utan uppsikt.
    Jag blir arg bara jag läser sånt här. GRRRR....

• mia1980

Jag kommer gärna. Hur kommer jag hem till dig Dessie?
    Med eller utan barn? Skönt att veta om jag måste skaffa barnvakt.

• mia1980

Dessie: Får jag bara adressen så hittar jag säkert.
    Får se om Freddan följer med, svärföräldrarna vill kanske låna honom, dom gör det ibland.

• mia1980
    Dessie: Jag kommer utan barn (som det ser ut nu). Grabben har str 92. Är ute efter byxor och ytterkläder till våren.

Har massor med kläder (stl 68-86) och skor men undrar om man ska ta med allt så ni får titta.
    Bebis saker har jag också, barnstol, balja, potta och lite leksaker. Tar med om någon är intresserad.
    50 böcker på inköpslistan... och den bara växer... ge mig fler tips. SNÄLLA!!
  • mia1980
    Dessie: Tur att alla har olika stora barn.
    Vilken tid var det? Minnet är bra men kort + att jag inte orkar leta i tråden....
  • mia1980
    Dessie: adress med bra vägbeskrivning har jag fått.
    Då ses vi den 25 kl 13.00
  • mia1980
    Dessie: Allt, jag läser allt utom Harleqin(stavas det så?)... Mn gillar mest böcker med en sann historia eller spänningsromaner.
  • mia1980

puhbear: Sänningsromaner har lite mord och annat spännande i handlingen. Jag köper det mesta nytt, men har du några böcker som du bara läst någon gång och ser jätte bra ut så kan du ta med dom. Du kan läsa i min blogg, där ser du vilka jag har, uppdaterar när något nytt hamnar där.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!