Nidblödning? Hur var det för er?
Hej! Hoppas ni orkar läsa och sedan berätta hur det var för er med nidblödning!Jag slutade med mina ppiller för ungefär 2 månader sedan och har sedan dess fått min "riktiga" mens 1 gång och efter den så började jag och sambon sexa vid ägglossning för att försöka bli gravida. Efter ägglossning fick jag som en molande värk i magen och trodde hela tiden att mensen var på g eftersom jag inte visste om min mens var regelbunden eller ej efter ppillerstopp men ingen mens kom och fick neg. på gravtest. Idag är mensen över 1 vecka sen och igår när jag torkade mig så hade jag som en brun flytning så satte i en tampong och fick sedan liiite mensvärk. Idag när jag tog ut tampongen som var det bara lite brunt men inget blod och ingen mer mensvärk, är även lite brunslemmig flytning på pappret när jag torkar mig nu med men inte mer. Kan det vara en nidblödning? Har inga gravsymptom förutom att jag är väldigt trött och blivit lite sjuk (vilket jag nästan ALDRIG blir annars) Tänkte ta gravtest imorgon!